کد خبر : 1845952 | 09 مهر 1401 ساعت 13:03 | 27.2K بازدید | 8 دیدگاه

دردانه ژنرال در روز مقابله

دشمنی محبی و امیر قلعه در این نود دقیقه!

در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در لیگ یک جولان می داد بازی یک جوان همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کرده بود.

دشمنی محبی و  امیر قلعه در این نود دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، جوانی بلند قامت و کمی سبزه که در پست وینگر با سرعت مثال زدنی خود از بازیکن مستقیم خود عبور و روی دروازه حریف سانتر می کرد و در برخی از صحنه ها هم خود به داخل می زند تا در نقش مهاجم گلزنی کند. و او کسی نبود جز محمد محبی که شادی گلش هم شبیه کریستین بود.

در ادامه مسیر محمود فکری از شاهین شهرداری بوشهر جدا شد و عبدالله ویسی هدایت تیم را برعهده گرفت و او هم متوجه یک بازیکن ارزشمند در ترکیب تیمش شد؛ محمد محبی و از او می خواست بیشتر در امر گلزنی به تیمش کمک کند و این چنین هم شد و گل صعود به لیگ برتر را در مصاف با سرخپوشان پاکدشت محمد محبی زد. مسابقه ای که با نتیجه یک بر صفر به سود شاهین شهرداری بوشهر پایان یافت و شاهین با عبدالله ویسی صعود به لیگ برتر را در پایتخت جشن گرفت و طبیعی بود که محمد محبی خیلی زود بار سفر را از شاهین ببنند و این امیر قلعه نویی بود که محمد محبی را برای سپاهان بخدمت گرفت.

1745027

محمد محبی همانند خیلی از ستاره های بوشهری با مبلغ کمی برای شاهین بازی کرد. به نظر می رسد قرارداد او در سال حضور  درشاهین 50 میلیون تومان بود که بعید است همه این پول را از باشگاه شاهین دریافت کرده باشد. تیمی که فصل گذشته به لیگ 2 سقوط کرد و همیشه گله مند از مشکلات مالی بوده جز فصلی که زیر نظر پارس جنوبی فعالیت می کرد.

محمد محبی در سپاهان با نظر امیر قلعه نویی خیلی زود چهره شد. جوان بوشهری در فصل اول حضور خود در سپاهان هم موقعیت بازی در لیگ برتر را به دست آورد و هم لیگ قهرمانان آسیا و طولی نکشید که هم به اردوی تیم ملی دعوت شد و امید. شاید اگر مارک ویلموتس از تیم ملی جدا نمی شد محمد محبی سرنوشت متفاوتی پیدا می کرد و الان یکی از مهره های تاثیر گذار و ثابت تیم ملی بود. با این حال این بازیکن جوان که خیلی هم از روزهای پرفروغ خود در لیگ برتر دور نشده امیدوار است با پیراهن استقلال بار دیگر به تیم ملی راه پیدا کند و تبدیل به بازیکن ثابت شود و اصلا به همین بهانه اردوی تیم سانتاکلارا را ترک کرد و دوباره به لیگ برتر ایران برگشت.

1749141

او امشب باید در سیرجان علیه مربی ای باشد که معرف حضورش به لیگ برتر و تیم ملی بود. یعنی امیر قلعه نویی. مربی ای که در همان بدو حضورش در سپاهان به او بازی داد و موجب شد تا محمد محبی یک شبه ره صد ساله را طی کند و در فرصت خیلی کم هم در لیگ برتر بازی کند و هم در لیگ قهرمانان و از همه مهمتر همزمان به اردوی تیم امید و تیم ملی دعوت شود. این از خصوصیت فوتبال حرفه ای است. محمد محبی بیش از همه این رشد و پیشرفت را مدیون امیر قلعه نویی است که به درستی او را شناخت و به درستی به او بازی داد. به طور حتم این جوان پیش از شروع بازی به سراغ امیر قلعه نویی خواهد رفت تا از او رخصت بگیرد. رخصت برای درخشش در ترکیب تیم آبی و شکست گل گهر که مربی  اش امیر قلعه نویی است و اینجاست که باید گفت فوتبال ورزش بی‌رحمی است.

دیدگاه‌ها