کد خبر : 1845980 | 09 مهر 1401 ساعت 16:30 | 9.4K بازدید | 9 دیدگاه

بارسا خوشبین است

تعیین تکلیف قضیه گریزمان تا قبل از جام جهانی

در بارسلونا بسیار خوشبین هستند که تا قبل از شروع جام جهانی، با اتلتیکو در مورد آنتوان گریزمان به توافق دوستانه برسند.

تعیین تکلیف قضیه گریزمان تا قبل از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی گریزمان با اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و اخبار حاکی از آن است که اگر این بازیکن در 50 درصد مسابقات این فصل حداقل 45 دقیقه بازی کند، تیم پایتخت نشین باید بند 40 میلیون یورویی قراردادش را فعال کرده و ستاره فرانسوی را به صورت دائم جذب کند. در هفته های اخیر اتلتیکومادرید برای فرار از پرداخت این رقم، در اغلب مسابقات از گریزمان در 30 دقیقه پایانی استفاده کرده و برخی شایعات از احتمال شکایت بارسلونا از این باشگاه بوده است. اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد ممکن است طرفین به راه حل ساده تری برای حل این بحران دست یابند.

1743424

گریزمان تنها در دربی مادرید از ابتدا در میدان حاضر بود و بارسلونا حالا به خوبی می داند که اتلتیکو قصد پرداخت بند خرید 40 میلیون یورویی او را ندارد. این در حالی است که باشگاه کاتالان هیچ تمایلی برای حفظ گریزمان ندارد و برای فرار از پرداخت دستمزد بالای او قصد دارد با اتلتیکو به توافقی دوستانه برسد.

1666632

موندودپورتیوو امروز نوشت که پس از مذاکرات هفته های اخیر، دو طرف به توافق نزدیک‌تر شده اند و بارسا قبول کرده که با دریافت 20 میلیون یورو، گریزمان را به اتلتیکو واگذار کند. ابتدا پیش بینی می شد که تا قبل از بازی دو تیم در اوایل ژانویه، توافق نهایی شود ولی حالا همه چیز مهیاست که تا قبل از شروع جام جهانی(20 نوامبر-29 آبان) گریزمان رسما از بارسا جدا شود و به شکل دائمی بازیکن اتلتیکو مادرید شود.

دیدگاه‌ها