کد خبر : 1845986 | 09 مهر 1401 ساعت 17:57 | 5.7K بازدید | 11 دیدگاه

آلگری: فصل از فردا برای ما شروع می‌شود

مکس آلگری، سرمربی بیانکونری، مدعی شد فصل جدیدی برای یوونتوس در دیدار برابر بولونیا آغاز می شود.

آلگری: فصل از فردا برای ما شروع می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پیش از تعطیلات بازی های ملی نتایج چندان خوبی نگرفت و حتی اخباری در مورد احتمال قطع همکاری این باشگاه با مکس آلگری نیز شنیده شد. حالا فردا بیانکونری در تورین پذیرای بولونیاست و مکس آلگری در کنفرانس خبری پپش از آغاز این مسابقه اعتراف کرد فصل برای تیمش خوب آغاز نشده و آنها به دنبال تغییر شرایط در ادامه مسیر هستند.  

مکس آلگری گفت: "از فردا فصل جدیدی برای یوونتوس آغاز می شود. ما فراموش نخواهیم کرد که ماه اول این فصل برای ما بد سپری شد و آمار و ارقام دروغ نمی گوید. ما 9 بازی انجام داده و سه باخت و چهار تساوی داشتیم، پس باید نسبت به اهمیت مقطع فعلی آگاه باشیم. فردا با بولونیا روبرو خواهیم شد و این تیم مستحق شکست مقابل امپولی نبود.

1746826

ما در تلاش هستیم تا یوونتوس را با تلاش و انگیزه، به مسیر پیروزی برگردانیم. همه ما باید برای شروعی دوباره آماده باشیم. لحظاتی وجود دارد که همه چیز خوب پیش می رود و البته لحظات دشوار نیز وجود دارد، اما شما باید آماده باشید تا همه چیز به مسیر درست برگردد. ما زمان زیادی برای تغییر شرایط هم در سری آ و هم در لیگ قهرمانان داریم. خوشبختانه فوتبال همیشه به شما این فرصت را می دهد که دوباره شروع کنید.

طی دو هفته گذشته این فرصت را داشتیم که نظرات خود را به اشتراک گذاشته، مشکلات را فهمیده و سعی کنیم راه‌حل‌هایی پیدا کنیم. مشکل این بود که گاهی خواسته ما یافتن مشکلات است، اما در عوض باید روی راه حل تمرکز کنیم. یکی از اهداف اصلی این است که در مواجهه با اتفاقات غیرمنتظره مانند دیدار مقابل سالرنیتانا یا رم، بهتر عمل کنیم. این اولین دوره سختی نیست که من پشت سر گذاشته ام. نکته مهم این است که همیشه میل به پیروزی داشته و به دنبال چالشی باشید که بتوانید برنده شوید.

میدان ندادن به لئوناردو بونوچی در بازی مقابل مونزا؟ او سه بازی متوالی انجام داده و خسته بود و ترجیح دادم به بونوچی استراحت بدهم. اگرچه او کاپیتان است، اما بونوچی 35 سال سن دارد و این بازیکن در سه بازی متوالی در ترکیب قرار داشت."

دیدگاه‌ها