کد خبر : 1845996 | 09 مهر 1401 ساعت 18:25 | 15K بازدید | 11 دیدگاه

پرسپولیس – تراکتور؛ اسدی تایم و ماجراهای ویژه

یکی از بازیکنانی که در این فصل از جمع پرسپولیس جدا شد و این روزها به ستاره تیم جدیدش تبدیل شده است، رضا اسدی است.

پرسپولیس – تراکتور؛ اسدی تایم و ماجراهای ویژه

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی البته یکی از نفراتی بود که یحیی گل محمدی اصرار به حفظ وی داشت و جزو بازیکنانی بود که سرخ‌ها خواهان تبدیل قراردادش بود اما اتفاقاتی که در مسیر مذاکرات شکل گرفت مانع از ادامه این همکاری شد. اسدی البته این روزها با حضور دوباره در تراکتور، نسخه ویژه‌ای از خود به نمایش گذاشته و توانسته ستاره قربان بردیف لقب گیرد و گل‌های حساسی به نام خود کند.

اکنون در آستانه جدال پرسپولیس – تراکتور، همه در انتظار یک تقابل ویژه هستند. تقابلی با یک چهره خاص؛ رضا اسدی. بازیکنی که در ابتدای فصل گذشته با هزار امید و آرزو از میان پیشنهادهای بیشماری که داشت، پرسپولیس را انتخاب کرد اما اوضاع آن گونه پیش نرفت که پیش‌بینی می‌شد.

هر چند رضا اسدی هر وقت که فرصت پیدا می‌کرد، از خوب‌های پرسپولیس بود و نمرات مناسبی نیز از سایت‌های آماری بابت عملکرد خود دریافت کرد و در پایان هم با 4 گل و سه پاس گل از جمله برترین هافبک‌های پرسپولیس و لیگ در فصل بیست و یکم لقب گرفت. با این حال علیرغم اینکه در نهایت یحیی گل‌محمدی نیز به ادامه همکاری او خبر داده بود، مذاکرات برای تمدید خوب پیش نرفت و او با بررسی پیشنهاداتش در نهایت پیراهن تراکتور را بر تن کرد. پیراهن تیمی که پیش از این نیز توانسته بود، عملکرد قابل دفاعی از خود در آن پشت سر بگذارد.

1743784

رضا اسدی از لحاظ دیگری هم در زمان حضور در پرسپولیس و هم در زمان جدایی از این تیم، کمترین و در واقع هیچ حاشیه‌ای برای تیمش ایجاد نکرد. او هیچ مصاحبه ای نکرد، گلایه‌ای نداشت و بعد از نیمکت‌نشینی‌ها نیز در تلاش بود تا با تلاش بیشتر در تمرینات، فرصت به او برسد. بعداز جدایی هم ترجیح داد که سکوت کند و حرفی نزد. رضا اسدی در ابتدای فصل با یک انتخاب درست، به تراکتور تبریز پیوست، تیمی که رابطه بسیار عاطفی و خوبی با هواداران آن دارد. او در این تیم هم حرفش را در زمین زد و جواب انتقادات گذشته را هم با گل‌هایش داد. حالا با گذشت شش هفته از شروع در میان ستاره‌های لیگ برتر جای دارد و تعجبی ندارد که چهره ویژه بازی پرسپولیس و تراکتور باشد.

رضا اسدی بازیکنی است که در ذات فوتبالش میل به گلزنی زیاد و از جمله بهترین هافبک دفاعی‌های گل زن فوتبال ایران به شمار می آید، سئوال این است که آیا اگر او به پرسپولیس گل بزند، شادی گل انجام می‌دهد؟ سابقه می‌گوید که بعید است و احتمالا او بار دیگر به دنبال این باشد تا حرف‌هایش در زمین فوتبال بزند و باید دید در تقابل حساس مقابل شاگردان یحیی گل محمدی چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

او این روزها با گل‌های ثانیه‌های پایانی‌اش به محبوبیتی ویژه بین هواداران تراکتور دست یافته و البته مهره‌ای خطرناک از این حیث برابر پرسپولیس محسوب می‌شود و باید دید خط دفاعی سرخپوشان در استادیوم آزادی به وی اجازه خودنمایی خواهند داد یا خیر. پرسپولیس تا اینجای فصل با دریافت 2 گل طی شش بازی، یکی از برترین خطوط دفاعی است و باید دید برنامه رضا اسدی برای عبور از این سد دفاعی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها