کد خبر : 1846003 | 09 مهر 1401 ساعت 18:58 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

از منصوریان گلایه نکردم

مطهری: زخمی دادیم تا بردیم!

سرمربی نساجی مازندران می گوید از شکست برابر استقلال درس گرفتند و در نهایت توانستند یک پیروزی شیرین را کسب کنند.

مطهری: زخمی دادیم تا بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به هواداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران تقدیم می‌کنم که همیشه از ما حمایت کرده‌اند. همیشه به بازیکنانم می‌گویم به عشق این هواداران وارد زمین شوند. از شکست مقابل استقلال درس‌های زیادی گرفتیم و در این تعطیلات سخت تمرین کردیم تا ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم. خدا را شکر پاسخ این تمرینات و زحمات بازیکنان که فوق‌العاده زحمت کشیدند را گرفتیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش بازی هوشمندانه و رو به جلویی ارائه دادند و تمرکز بالایی داشتند تصریح کرد: در این مسابقه گاهی عقب‌نشینی کردیم و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. نفت هم تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و می‌خواستند واقعاً فوتبال بازی کنند. آنها این مسئله را در هفته‌های گذشته نشان داده‌اند. در انتقال‌ها و ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کردیم و خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. همه بچه‌ها یکدل جنگیدند و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تمجید از بازیکنان این تیم گفت: به همه آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم. آنها دقایقی سهل‌انگاری کردند و به نظرم می‌توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم. باید از این بازی درس بگیریم. همیشه به کار تیمی اعتقاد داشته‌ام و خودتان مشاهده کردید به معنای واقعی یک تیم بودیم. به بازیکنان گفتم با جان و دل بازی کنید و این مسابقه را ببرید تا آن را به هواداران تقدیم کنیم. صورت علیرضا حقیقی زخمی شد و ابروی او شکافت.

مطهری راجع به صحبت‌هایش درباره مرتضی منصوریان در نشست خبری قبل از مسابقه یادآور شد: من از او گلایه نکردم. یک خبرنگار گفت منصوریان به‌ عنوان یکی از داوران الیت ما معرفی شده است و به او تبریک گفتم. به این مطلب توجه نمی‌کنم که وی همشهری مهاجری بوده است. پس از دیدار با استقلال که 3 بر یک بازنده شدیم، از یاسر همرنگ تعریف کردم و حالا که پیروز شدیم، همین را می‌گویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتبار داور برای خودش از همه چیز مهمتر است و او کارش را به خوبی انجام داد. برای دیدار با ذوب‌آهن باید ریکاوری کنیم و آماده این بازی شویم. می‌دانیم بازی سختی داریم و باید با هوشمندی و دقت بازی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره شرایط کریم اسلامی هم گفت: او از ناحیه کشاله ران مصدوم بود. از پزشکان و خود اسلامی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای رسیدن به این بازی کشیدند. بازیکنان ما ضربات آخر را با دقت بیشتری نزدند که این تقصیر من است و باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. به معنای واقعی یک تیم بودیم و بازیکنان، خواسته‌های کادر فنی را به نحو احسن انجام دادند.

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم نساجی تا دیدار با ذوب‌آهن در قائمشهر می‌مانند یا خیر، اظهار داشت: فاصله بازی‌های ما خیلی کم بود. ما تا دیدار با ذوب‌آهن در قائمشهر می‌مانیم و آماده این مسابقه می‌شویم.

وی درباره شرایط زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه قبلاً چمن مصنوعی داشت، همین را روی چشم‌مان می‌گذاریم. زمین کیفیت خوبی دارد و می‌تواند بهتر از این باشد. دوستان من خیلی زحمت می‌کشند و همیشه کار می‌کنند. با این حال من ایده‌آل‌گرا هستم و به نظرم چمن باید بهتر از این باشد تا روی زمین کارهای تاکتیکی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد بازیکنان جوان این تیم خاطرنشان کرد: من تک‌تک بچه‌ها را رصد کردم. سال‌ها محمد عباسی و جوادیان را ندیده بودیم و آنها بازی نکرده بودند. این بازیکنان را به دقت زیر نظر گرفتم و آنها باید فضایی حرفه‌ای تجربه کنند. بازیکنان باید کنار بزرگترها بازی کنند تا به تجربه آنها اضافه شود. از همه بازیکنان راضی هستم و به نظرم نباید عجله کنیم. اگر در زمان مناسب به آنها بازی ندهید، می‌سوزند. به تک تک بازیکنان بازی می‌رسد و آنها باید از این فرصت استفاده کنند.

دیدگاه‌ها