کد خبر : 1846012 | 09 مهر 1401 ساعت 19:41 | 33.7K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره‌ای که نفس کلوپ و لیورپول را گرفت! (عکس)

لئاندرو تروسارد، ستاره بلژیکی برایتون، شبی فوق العاده داشته و سه بار برابر لیورپول موفق به گلزنی شد.

ستاره‌ای که نفس کلوپ و لیورپول را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برایتون بعد از جدایی گراهام پاتر نیز همچنان تیمی سرحال و آماده است و آنها امشب موفق شدند در خانه لیورپول به تساوی 3-3 دست یافته و یک امتیاز مهم را کسب کنند. لئاندرو تروسارد، مهاجم بلژیکی برایتون در ورزشگاه آنفلید فراتر از انتظار ظاهر شده و توانست با ثبت هت تریک برابر لیورپول، شبی تاریخی را برای خودش رقم بزند.

در همان دقایق ابتدایی این بازیکن در محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شده و با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه آلیسون بکر، موفق شد گل اول برایتون را به ثمر برساند. در اواسط نیمه اول این بار و با اشتباه ترنت الکساندر آرنولد بود که تروسارد در مقابل دروازه صاحب توپ شده و توانست باز هم دروازه لیورپول را باز کند. مرسی سایدی ها هر دو گل دریافتی را جبران کرده و در آستانه بازگشتی بزرگ قرار داشتند، اما لئاندرو تروسارد در دقیقه 84 باز هم موفق به گلزنی شد و ستاره تیمش در جریان بازی امشب برابر لیورپول لقب گرفت. تیم میزبان برای بازگشت به جمع مدعیان نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشت، اما تروسارد یک تنه جلوی رخ دادن این اتفاق را گرفت.

بدین ترتیب لئاندرو تروسارد تبدیل به سومین بازیکن در لیگ برتر شد که ورزشگاه آنفیلد موفق به ثبت هت تریک شده است. پیش از او پیتر اندلوو در لباس کاونتری و آندری آرشاوین در ترکیب آرسنال موفق به انجام این کار شده بودند.

1749230
1749231
1749232

دیدگاه‌ها