کد خبر : 1846013 | 09 مهر 1401 ساعت 19:39 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

کریستال‌‌پالاس 1-2 چلسی؛ شروع خوب پاتر در لیگ برتر

چلسی در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم رفت و موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل حریف به رتبه پنجم جدول صعود کند.

کریستال‌‌پالاس 1-2 چلسی؛ شروع خوب پاتر در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب اولین دیدار خود با هدایت گراهام پاتر را در لیگ برتر انجام داد. پیش از این آخرین بازی آبی‌های لندن در لیگ برتر دیدار با وستهام بود که چلسی در آن بازی توماس توخل را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت.

گراهام پاتر امیدوار بود در این دربی کوچک شهر لندن که در ورزشگاه سلهرست پارک برگزار می‌شود به پیروزی برسد تا جایگاه خود را به عنوان سرمربی جدید تثبیت کند و محبوبیتش نزد هواداران را در همان قدم اول افزایش دهد.

1749234

اولین موقعیت جدی در دقیقه 7 برای کریستال پالاس اتفاق افتاد و این تیم موفق شد اولین فرصت خود را به گل تبدیل کند. اودسون ادواردز در میانه میدان توپ را بدست آورد و به سمت دروازه چلسی حرکت کرد. او توپ را به جردن آیو غنایی سپرد و سانتر او به درون محوطه جریمه به ادواردز رسید تا او با یک ضربه کپا را شکست دهد. ضعف خط دفاعی چلسی روی این گل قابل مشاهده بود.

1749237

در دقیقه 35 توپ به دستهای تیاگو سیلوا برخورد کرد و بازیکنان کریستال پالاس مدعی بودند باید یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام شود. ولی بعد از بررسی توسط VAR داور حکم داد که بازی باید ادامه پیدا کند. سیلوا در این صحنه تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

سه دقیقه بعد تیاگو سیلوا پاس گل چلسی را ارسال کرد. پاس ریس جیمز در محوطه جریمه به سیلوا رسید تا او با ضربه سر توپ را در اختیار اوبامیانگ قرار دهد. مهاجم گابنی با یک چرخش و یک شلیک دروازه پالاس را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. این اولین گل اوبامیانگ برای چلسی بود.

1749235

در وقتهای اضافه نیمه اول بازیکنان کریستال پالاس در شلوغی محوطه جریمه‌شان توپ را به دروازه‌بان تیم‌شان پاس دادند و او این پاس را با دست‌هایش لمس کرد تا از فاصله ده متری دروازه یک ضربه آزاد به سود چلسی اعلام شود. اما شوت میسون ماونت راهی به درون دروازه نداشت. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات چلسی آغاز شد ولی بازیکنان این تیم چند فرصت را توسط استرلینگ و چیلول از دست دادند. با اینکه پالاس از دقیقه 50 به بعد کمی بهتر بازی می‌کرد ولی کم کم چلسی به مالک توپ و میدان تبدیل شد و فشار زیادی روی دروازه پالاس وارد می‌کرد.

چلسی نمی‌توانست از حملات پرتعداد خود برای باز کردن دروازه کریستال پالاس استفاده کند اما در دقیقه 90 سرانجام حملات چلسی به نتیجه رسید تا کانر گالاگر پاس کریستین پولیشیچ را به گل تبدیل کند. این گل با همکاری دو بازیکنی به ثمر رسید که در پانزده دقیقه پایانی از سوی گراهام پاتر وارد میدان شده بودند. کریستین پولیشیچ در دقیقه 84 به جای میسون ماونت وارد میدان شد و کانر گالاگر هم در دقیقه 76 به جای گلزن اول تیمش اوبامیانگ به میدان آمد. در نهایت چلسی موفق شد در دقایق تلف‌شده برتری‌اش را حفظ کرده و این بازی را با نتیجه 2-1 به سود خود تمام کند.

1749236

دیدگاه‌ها