کد خبر : 1846015 | 09 مهر 1401 ساعت 20:05 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

لیورپولی‌ها سر در گم هستند؛ صلاح خوب بود یا بد؟

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از بازی امشب تیمش مقابل برایتون باعث ایجاد دودستگی بین هواداران لیورپول شده است.

لیورپولی‌ها سر در گم هستند؛ صلاح خوب بود یا بد؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تساوی 3-3 لیورپول مقابل برایتون در بازی امشب دو تیم نتوانست رضایت بخشی از هواداران را جلب کند اما بخش دیگری از هواداران لیورپول معتقدند محمد صلاح یکی از بازیکنان خوب‌ تیم‌شان در این دیدار بوده است.

روبرتو فیرمینو امشب برای لیورپول دو گل به ثمر رساند و پاس گل یکی از گلهای او توسط صلاح ارسال شد. صلاح علاوه بر این پاس گل در سایر دقایق هم عملکرد خوبی داشت و  گروهی از کارشناسان و بخشی از هواداران در پایان بازی از او به عنوان خطرناک‌ترین عنصر تهاجمی در ترکیب لیورپول یاد کردند.

1749251

با وجود این گروهی از هواداران لیورپول از عملکرد صلاح در این بازی راضی نیستند و پاس گل او را شانسی می‌دانند. این گروه از هواداران لیورپول از عملکرد صلاح و الکساندر آرنولد در بازی امشب راضی نبوده و با ایجاد کارزاری در شبکه‌های اجتماعی خواهان نیمکت‌نشینی این دو هستند.

محمد صلاح حالا لیورپولی‌ها را به دو گروه موافقان و مخالفان خود تقسیم کرده و باید دید آیا او در هفته‌های آینده می‌تواند بار دیگر تعداد موافقان خود در بین لیورپولی‌ها را افزایش داده و جو را به نفع خودش برگرداند یا در نهایت فشارها از سوی مخالفان برتری پیدا کرده و یورگن کلوپ چاره‌ای جز نیمکت‌نشین کردن او نخواهد داشت؟

دیدگاه‌ها