کد خبر : 1846018 | 09 مهر 1401 ساعت 20:20 | 8.5K بازدید | 10 دیدگاه

پاتر: برد را مدیون روحیه بالای بازیکنان هستیم

گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.

پاتر: برد را مدیون روحیه بالای بازیکنان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، امشب در دیدار مقابل کریستال پالاس اولین تجربه خود از مربی‌گری آبی‌های لندن را در لیگ برتر تجربه کرد. پاتر پیش از این در لیگ قهرمانان یک بازی روی نیمکت چلسی نشسته بود.

چلسی با اینکه در بازی امشب ابتدا از حریف عقب افتاد ولی در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا پاتر اولین پیروزی خود با این تیم را بدست بیاورد.

1749250

گراهام پاتر در پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازگشت چلسی بعد از دریافت گل زودهنگام
شکی نیست که تیم ما شخصیتش را نشان داد. بازیکنان ما می‌توانستند بعد از دریافت گل روحیه‌شان را از دست بدهند ولی آنها با روحیه جمعی بالا ایستادند و در نهایت پیروز شدند. ما از کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالیم. 
زدن گل تساوی و بازگشت به مسابقه خیلی خوب بود. آنها تیمی خوب با بازیکنان خطرناک بودند و ما گاهی واقعا به مشکل برمی‌خوردیم. این سه امتیاز را به خاطر درخشش همه بازیکنان‌مان به دست آوردیم.

اخراج نشدن تیاگو سیلوا بعد از برخورد توپ به دستش
به نظرم برخورد توپ تصادفی بود. اینکه تیاگو از گل فاصله زیادی داشت نجاتش داد. تصمیم سختی برای داور بود و من علت عصبانیت پاتریک ویرا را درک می‌کنم. می‌شود گفت موقعیتی پنجاه پنجاه بود.

گل پیروزی‌بخش کانر گالاگر
ما برای کانر خیلی خوشحالیم. چه گل زیبایی زد. کانر برای پالاس احترام زیادی قائل است و این را می‌شد از واکنش او فهمید اما کانر الان بازیکن چلسی است.

اولین پیروزی پاتر با چلسی
از نظر شخصی اینکه اولین پیروزی را با چلسی بدست آوردم خیلی خوشحال‌کننده است. ولی من بیشتر برای بازیکنان خوشحالم. کسی که در چلسی کار می‌کند همیشه تحت فشار قرار دارد و این واقعیت است. من برای همین این چالش را قبول کردم و اینجا هستم.

دیدگاه‌ها