کد خبر : 1846022 | 09 مهر 1401 ساعت 20:54 | 77.8K بازدید | 30 دیدگاه

۲۰ دقیقه فرصت برای مدافع ملی‌پوش کافی بود؛

تعویض طلایی ساپینتو، کلید برد شیرین استقلال

صالح حردانی، مدافع راست ملی پوش استقلال تاثیر قابل توجهی در پیروزی امروز این تیم در سیرجان داشت.

تعویض طلایی ساپینتو، کلید برد شیرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده به خاطر فیفادی، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز دوباره پیگیری شد و در یکی از حساس ترین مسابقات هفته هفتم دو تیم گل گهر و استقلال در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این استقلال بود که روی پاس پیمان بابایی و با ضربه تمام کننده محمد محبی به پیروزی رسید. در نیمه دوم اما حملات گل گهر خیلی زود نتیجه داد و این تیم توسط مهدی تیکدری کار را به تساوی کشاند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، جنجالی ترین اتفاق مسابقه رخ داد؛ جایی که در دقیقه 91 خطای امین قاسمی نژاد روی صالح حردانی باعث شد عرب براقی نقطه پنالتی را نشان دهد. در ابتدا کار به جنجال کشیده شد و حتی بعد از اعتراض گل گهری‌ها کار به اخراج ساپینتو و عصبانیت عجیب و غریب او هم کشید اما در نهایت تصمیم داور تغییری نکرد تا کوین یامگا پشت توپ بایستد و با یک ضربه پنالتی هوشمندانه سه امتیاز ارزشمند را آن هم از یک جدال فوق‌العاده حساس به حساب استقلال واریز کند.

در حقیقت می توان گفت که تعویض ریکاردو ساپینتو و ورود صالح حردانی به زمین به جای پیمان بابایی کلید برد امروز استقلال در سیرجان بود چرا که مدافع ملی‌پوش استقلال که گمان می شد در این بازی از ابتدا به کار گرفته شود، موفق به گرفتن یک پنالتی مهم برای تیمش شد.

دیدگاه‌ها