کد خبر : 1846039 | 09 مهر 1401 ساعت 22:15 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت فاتی به ترکیب اصلی بارسا بعد از 329 روز

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا، بعد از 329 روز امشب برای اولین بار در یک بازی لالیگا برای بارسا از آغاز به میدان می‌رود.

بازگشت فاتی به ترکیب اصلی بارسا بعد از 329 روز

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا از دقایقی دیگر به مصاف مایورکا می‌رود بازیکنان بارسا برای گرم کردن وارد زمین چمن ورزشگاه خانگی مایورکا شده‌اند. هواداران بارسلونا که برای تماشای این بازی خارج از خانه به استادیوم مایورکا آمده‌اند توجه خاصی به آنسو فاتی نشان می‌دهند.

1749299

علت توجه هواداران بارسا به فاتی این است که بر اساس اعلام ژاوی، آنسو فاتی، امشب بعد از 329 روز بالاخره در یک بازی لالیگا از آغاز برای بلوگرانا به میدان می‌رود.

آخرین باری که فاتی در یک بازی لالیگایی از آغاز با پیراهن بارسا وارد زمین شده بود به یازده ماه پیش برمی‌گردد. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره فاتی گفت:" آنسو حالش خوب است و در دو هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده. ما از روحیه او خیلی خوشحال هستیم".

1749300

یک روز پس از صحبتهای ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی، وقتی فهرست نهایی بازیکنان بارسلونا برای دیدار با مایورکا توسط او منتشر شد مشخص شد که بر اساس تصمیم سرمربی خط حمله بارسا در این بازی از آغاز متشکل از رابرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و آنسو فاتی است.

دیدگاه‌ها