کد خبر : 1846043 | 09 مهر 1401 ساعت 22:31 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

سویا طاقت لوپتگی را ندارد؛ اعتراض در سانچس پیسخوان

شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.

سویا طاقت لوپتگی را ندارد؛ اعتراض در سانچس پیسخوان

به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب در ورزشگاه خانگی‌اش، سانچس پیسخوان، به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. هواداران سویا از این شکست اصلا راضی نبودند.

هواداران سویا که در ورزشگاه حضور داشتند در پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند و شروع به اعتراض علیه نتایج تیم‌شان و سرمربی‌اش خولن لوپتگی کردند. تماشاچیان سویا درحالیکه علیه لوپتگی و بازیکنان‌شان سوت ممتد می‌زدند شالگردن‌های خود را در هوا می‌چرخاندند و شعارهایی هم علیه لوپتگی می‌دادند.

1749310

هواداران سویا البته حق دارند و اگر شرایط تیم به زودی تغییر نکند این تیم قدیمی و بااعتبار فوتبال اسپانیا می‌تواند به یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین‌تر تبدیل شود. سویا در بازی امروز تیمی ضعیف و منفعل نشان داد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه با برتری کامل موفق شدند به پیروزی برسند.

1749311

اعتراض هواداران سویا در پایان بازی در حالی بود که آنها در ابتدای مسابقه با حضور پرتعداد و تشویق‌های پرشور و یکپارچه قصد داشتند به تیم‌شان روحیه بدهند تا در این بازی سه امتیاز را کسب کرده و به نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته پایان دهد.

سویا بعد از شکست 4-0 مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان با کپنهاگن و ویارئال به تساوی رسید و امشب مقابل اتلتیکو 2-0 شکست خورد. شاگردان لوپتگی از هفت بازی خود در فصل جدید لالیگا تنها 5 امتیاز به‌دست آورده‌اند و در رتبه شانزدهم جدول قرار دارند. رتبه‌ای که برای سویا عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها