کد خبر : 1846059 | 10 مهر 1401 ساعت 00:48 | 28.1K بازدید | 11 دیدگاه

مارک آندره تراشتگن:

پیروزی مهم‌تر از رکورد من بود؛ فشار روی رئال حفظ شد

مارک آندره تراشتگن امشب در بازی برابر مایورکا رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به 554 دقیقه رساند. او در پایان بازی گفت که پیروزی تیم مهمتر از این رکورد بود.

پیروزی مهم‌تر از رکورد من بود؛ فشار روی رئال حفظ شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست در زمین مایورکا با تک گل روبرت لواندوفسکی پیروز شود. بارسا در شبی که میزبان هم شانس های خوبی برای گلزنی داشت، سه امتیاز ارزشمند را به خانه برد. در این بازی مارک آندره تراشتگن دو مهار عالی داشت و به خصوص واکنشش در نیمه اول برابر ضربه خائومه کاستا فوق العاده خوب بود. تراشتگن حالا رکورد خود در بسته نگه داشتن دروازه را به 554 دقیقه رساند. او فصل 20-2019 رکورد 500 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه را به ثبت رسانده بود. 

1749372

گلر آلمانی بارسا در پایان بازی گفت:«به رکوردها فکر نمی کنم و هدفم کمک به تیم برای کسب پیروزی است. پیروزی در بازی امشب مهم‌تر از رکورد شخصی من بود. در آن صحنه صادقانه بگویم که متوجه نشدم کاستا از کجا مقابلم ظاهر شد و ضربه زد. کاری که نیاز بود را برای مهار توپ انجام دادم و در پایان مشخص شد که ارزش بالایی داشت چون بازی را با حداقل گل بردیم.»

1749373
1749374

تراشتگن ادامه داد:«در نیمه دوم کمی خسته شده بودیم و خوشحالم که در نهایت برنده شدیم. این پیروزی کمک می کند تا فشار روی رئال حفظ شود. هفته های سختی پیش رو داریم و به این پیروزی برای بالارفتن روحیه نیاز مبرم داشتیم. معتقدم هنوز می توانیم بهتر از اینها کار کنیم.»

دیدگاه‌ها