کد خبر : 1846065 | 10 مهر 1401 ساعت 01:35 | 35.2K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان شیری، همان همیشگی (عکس)

حامد شیری بعد از سه بازی نیمکت‌نشینی بار دیگر در ترکیب اصلی نساجی قرار گرفت و موفق شد از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کند.

کاپیتان شیری، همان همیشگی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" این پنجمین فصل حضور حامد شیری در نساجی مازندران است. حامد جزو آن دسته از بازیکنانی است که بخش عمده دوران فوتبالی خود را در یک یا دو تیم سپری می‌کنند و به این باشگاه‌ها احساس تعلقی شبیه به احساس وابستگی به خانواده دارند و همین احساس باعث می‌شود در این دوران، چشم روی پیشنهادات جذابی هم ببندند و ماندگاری و کمک به "خانواده" را ترجیح دهند. کاپیتان آملی نساجی هم بخش اصلی دوران ورزشی خود را در این تیم و باشگاه سایپا گذارنده است و امروز برای صد و دومین مرتبه، پا به زمین رقابت در لیگ برتر گذاشت.

1749392

در این فصل با حضور مطهری و بعد از سه بازی ابتدایی، سرمربی جدید شمالی‌ها ترجیح داد حامد شیری را از ترکیب اصلی کنار بگذارد. در کنفرانس خبری هم در پاسخ به سوالی در مورد این نیمکت‌نشینی، دلیل این کار را موارد فنی اعلام کرد. عملکرد شیری هم در آن رقابت‌ها چنگی به دل نمی‌زد و نساجی نتوانست در سه بازی ابتدایی، دروازه خود را بسته نگه دارد. بعد از این تغییر در خط دفاعی، نساجی در دو رقابت بعدی، موفق به ثبت کلین شیت شد.

1749393

در زمان تعطیلی لیگ و بازی‌های تدارکاتی، به‌ نظر فرصت خوبی دست داد تا شیری بتواند بار دیگر اعتماد مطهری را جلب کند و به ترکیب اصلی برگردد. او این اعتماد را با عملکرد مناسب دفاعی و ضربه بی‌نقض پنالتی پاسخ داد و گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

در این سال‌ها در نساجی اصولا شیری را به عنوان نفر اول پشت ضربه پنالتی دیدیم و او هم در اغلب مواقع با خونسردی و دقت بالا، توپ را به تور دروازه رسانده است. برای نمونه ضربه حساس و در دقیقه ۱۱۸ نیمه نهایی جام حذفی، وقتی نساجی با تک گل او توانست به فینال برسد و بعد از آن هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

1749391

در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هم شبیه به اولین بازی فصل در مقابل مس رفسنجان، روی کریم اسلامی درون محوطه جریمه خطا صورت گرفت و حامد شیری موفق شد در هر دو بازی دروازه حریفان را باز کند. کاپیتان نساجی در بازگشت به ترکیب اصلی بعد از سه بازی با زدن یک گل و عملکرد مناسب دفاعی و کمک به ثبت کلین شیت، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به نظر می‌رسد دوباره به روزهای خوبش بازگشته است. شیری و یارانش در روز پنجشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه وطنی، میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند.
عکس‌ها: معین نادری

1749390

دیدگاه‌ها