کد خبر : 1846096 | 10 مهر 1401 ساعت 11:19 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

حسین‌خانی پای جوان‌ها ایستاده است؛

منهاجی: یک امتیاز آبرومندانه‌ از فولاد گرفتیم

مربی مس کرمان می‌گوید هدف این تیم کسب یک امتیاز از بازی با فولاد بوده است.

منهاجی: یک امتیاز آبرومندانه‌ از فولاد گرفتیم

به گزارش ورزش سه، آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از تساوی برابر فولاد در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، در نشست خبری حاضر شد و گفت: مقابل تیم خوب فولاد خوزستان، کادر محترم و بازیکنان قابل و توانایش بازی داشتیم؛ از نظر من این تیم قطعا مدعی قهرمانی است و ما با تیم جوان خودمان برابرشان بازی کردیم.

وی افزود: همان‌طور که شاهد بودید در ترکیب اولیه هشت بازیکن از سال گذشته و لیگ یک و چهار بازیکن که از لیگ دو همراه آقای حسین‌خانی بودند وارد میدان شدند. این هدف‌گذاری و استراتژی باشگاه ماست، سرمربی ما به جوان‌ها اعتقاد دارد و به معنی واقعی پایشان ایستاده و به آنها میدان می‌دهد. دو باشگاه از لحاظ هدف‌گذاری کاملا متفاوت هستند؛ آنها با امکانات و سوابقی که فولاد خوزستان دارد، برای قهرمانی بسته شده‌اند اما تیم ما به آینده نگاه می‌کند و نیت‌ ما ماندن و بزرگ کردن این بچه‌ها برای سال‌های آینده است.

مربی مس در خصوص کیفیت بازی توضیح داد: اگر به لحاظ فنی به بازی نگاه کنیم فکر می‌کنم موقعیت‌های ما بسیار خطرناک بود و باید در ضدحمله بهتر تمام می‌کردیم. هم آنها ما را می‌شناختند و هم ما آنها را می‌شناختیم اما باز هم توانستیم ضدحملات خودمان را بزنیم؛ علی‌رغم اینکه سرمربی محترم تیم فولاد و گروه‌شان به این قضیه اشراف داشتند اما به هر حال ما باز هم صاحب موقعیت شدیم که گل نشد.

منهاجی درباره مالکیت توپ پایین مس در مقابل فولاد گفت: ما هیچ‌ نگاهی به مالکیت‌ نداشتیم و این مدل از مالکیت مدنظرمان نبوده و نیست اما اگر پاس‌های موثر را حساب کنیم متفاوت است؛ تعداد پاس اهمیتی برای ما ندارد و اگر بخواهیم نسبتی بین تعداد پاس و تعداد موقعیت‌ها و به خصوص تعداد موقعیت‌های خطرناک برقرار کنیم، درصد ما بیشتر خواهد بود. آنها نسبت به مالکیتی که داشتند، باید خطرهای بیشتری ایجاد می‌کردند.

1749438

او ادامه داد: می‌دانستیم تیم آقای نکونام در ضربات ایستگاهی خیلی خوب عمل می‌کند و ضربه‌زننده و ارسال‌کننده‌های خوبی دارند اما در این ضربات هم بچه‌های ما خیلی خوب عمل‌ کردند.

مربی مس در واکنش به اینکه آیا از کسب یک امتیاز از این مسابقه رضایت دارد گفت: کسب تک امتیاز در خوزستان مقابل فولاد برای عمده تیم‌های حاضر در لیگ نتیجه خوبی محسوب می‌شود. اگر هدف‌گذاری‌ها و استراتژی‌ها و قوای دو تیم را در نظر بگیریم، فکر‌ می‌کنم در نهایت یک امتیاز آبرومندانه‌ای گرفتیم و حرف‌هایی هم برای گفتن داشتیم که قطعا در بیرون از خانه و خوزستان برایمان خوب است.

منهاجی درباره دلیل غیبت فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری گفت: آقای حسین‌خانی خودشان باید پاسخگو باشند؛ ایشان به ما محبت دارند و گاهی از ما درخواست می‌کنند که در خدمت باشیم و ما انجام وظیفه می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه مس برای مساوی وارد بازی شده بود عنوان کرد: آمدیم که با جیب پر از اینجا برویم. قطعا فولاد خوزستان امسال با این نیرو مدعی است و ما بدون تعارف به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم ولی می‌دانیم که این کافی نیست و در بازی‌های خانگی سعی می‌کنیم بیشتر به برد فکر کنیم.

دیدگاه‌ها