کد خبر : 1846099 | 10 مهر 1401 ساعت 11:33 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل گلزنی را با همین بازیکنان حل می‌کنیم؛

فاضلی: فشار از روی بازیکنان ما برداشته شد

مربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است که نبردن در اراک، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را پایین آورده بود.

فاضلی: فشار از روی بازیکنان ما برداشته شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم شب گذشته موفق شد اولین برد خانگی فصل را مقابل ملوان کسب کند. وحید فاضلی در مورد این پیروزی گفت: بازی خوبی بود و بچه ها طلسم نبردن در اراک را بالاخره شکستند. بابت این مسئله فشار زیادی روی آنها بود که برداشته شد.

او افزود: دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بچه ها خیلی خوب کار کردند. به خاطر همان شرایط روحی و روانی بابت نبردن در اراک، اعتماد به نفس بچه ها کمی پایین بود. از آنها تشکر می کنم که با دل و جان بازی کرده و هواداران را خوشحال کردند.
در اواخر نیمه اول یکی دو موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. اگر این موقعیت‌ها به گل تبدیل می شد، فشاری را که در نیمه دوم مشاهده کردید، نداشتیم. این شرایط به هر حال پیش آمد و توانستیم به سه امتیاز برسیم.

مربی آلومینیوم در مورد قضاوت داور که مورد انتقاد شدید نیمکت های هر دو تیم در جریان بازی بود، تاکید کرد: به هر حال داور تلاش خود را کرد و آقای راکی از داوران خوب کشورمان هستند ولی هر دو تیم به لحاظ نتیجه‌گیری تحت فشار بودند و همین استرس روی نیمکت‌ها را زیاد کرده بود. این موضوع در شرایطی که می‌گویید تاثیرگذار بود.

مشکل گلزنی با وجود خلق موقعیت‌های متعدد، آخرین سوال از فاضلی بود که او در پاسخ گفت: خیلی تلاش می کنیم و ضربات داخل چارچوب را کار می‌کنیم. این بر می‌گردد به شرایط روحی و روانی بچه ها ولی با همین ها تلاش می‌کنیم که در امر گلزنی هم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها