کد خبر : 1846103 | 10 مهر 1401 ساعت 11:56 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

پایان شکست‌ناپذیری ژنرال پس از پانزده بازی

تیر خلاص یامگا بر رکورد 210 روزه قلعه‌نویی

گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی پس از پانزده بازی شکست‌ناپذیری، باز هم برابر استقلال طعم شکست را تجربه کردند.

تیر خلاص یامگا بر رکورد 210 روزه قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی برگشت استقلال و گل‌گهر در فصل گذشته که با پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان و در یک مسابقه جنجالی رقم خورد، یک بار دیگر امیر قلعه‌نویی برابر تیم سابقش شکست خورد تا رکورد نباختن های او پس از 210 روز به پایان برسد.

در شرایطی که به نظر می رسید استقلال و گل‌گهر امتیازات را تقسیم خواهند کرد، اما ارسال جلالی برای حردانی و بی‌احتیاطی قاسمی‌نژاد، باعث شد تا عرب براقی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمیده و بهترین موقعیت ممکن نصیب تیم ساپینتو شود. یامگا نیز پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا استقلال دست پر از سیرجان برگردد.

نکته مهم این بازی، شکسته شدن رکورد نباختن‌های قلعه‌نویی و گل‌گهر بود. پس از بازی برگشت آبی‌های پایتخت و سیرجانی‌ها که با برتری 2 بر یک تیم فرهاد مجیدی به پایان رسید، آنها در پانزده دیدار متوالی شکستی را تجربه نکرده بودند، تا اینکه دوباره و برابر استقلال بازی را واگذار کردند.

1749441

در این حد فاصل، گل گهر موفق شده بود تیم های آلومینیوم، مس رفسنجان، نفت مسجدسلیمان، هوادار، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و پیکان را شکست دهد و در جدال مقابل تیم های پیکان، سپاهان، شهرخودرو، فولاد، مس رفسنجان، سپاهان و مس کرمان به نتیجه تساوی دست پیدا کند.

در واقع پس از دیدار استقلال و گل گهر که در تاریخ 15 اسفند سال قبل برگزار شد، تا روز گذشته و به مدت 210 روز، این تیم و امیر قلعه‌نویی مقابل حریفان متحمل شکست نشده بودند تا باز هم این تیم سابق ژنرال باشد که موفق به شکست این مربی پرافتخار شود.

1749443

درباره آخرین شکست گل گهر تا پیش از بازی دیروز نیز باید این نکته را متذکر شد که در بازی برگشت فصل قبل برابر استقلال، کوین یامگا توانسته بود هر 2 گل تیم مجیدی را به ثمر برساند. گل اول روی ریباند خطای پنالتی بود که فروزان در گام نخست موفق به مهار آن شده بود و گل دوم نیز روی پنالتی لحظات پایانی بود که باز هم توسط وینگر فرانسوی به گل تبدیل شده بود.

در بازی دیروز نیز باز هم این کوین یامگا بود که توانست با فریب فروزان، توپ را وارد دروازه گل‌گهر کند تا استقلال با کسب سه امتیاز، سیرجان را به مقصد تهران ترک کند.

1749444
امیر قلعه‌نویی پیش از این با سپاهان رکورد 21 بازی شکست‌ناپذیری را در لیگ دهم به ثبت رسانده بود و امید زیادی داشت تا بتواند با گل گهر از این رکورد شخصی عبور کند ولی گل ثانیه‌های پایانی یامگا، مانع از ثبت شانزدهمین بازی بدون باخت این سرمربی پرافتخار شد.

دیدگاه‌ها