کد خبر : 1846107 | 10 مهر 1401 ساعت 12:14 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022؛

ازبکستان مقتدرانه صعود کرد، میزبان با شانس!

ازبکستان با 9 امتیاز کامل مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را به پایان رساند.

ازبکستان مقتدرانه صعود کرد، میزبان با شانس!

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف دو گروه از چهار گروه جام ملت‌های آسیا 2022 روز گذشته با برگزاری چهار دیدار مشخص شد و طی آن تیم های تایلند، کویت، ازبکستان و تاجیکستان جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

در گروه اول تیم ملی عراق با هدایت ناظم الشریعه 2-2 مقابل کویت متوقف شد تا از صعود بازبماند. در دیگر دیدار این گروه، تایلند 6-1 عمان را درهم کوبید تا 7 امتیازی شده و بالاتر از کویتِ 5 امتیازی به عنوان صدرنشین، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

1749448

در گروه دوم مسابقات، ازبکستان که هر دو بازی خود را برده و صعودش را قطعی کرده بود بحرین را 6-1 شکست داد و با 9 امتیاز کامل به عنوان صدرنشین گروه دوم به دور بعد صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه، تقابل هیجان‌انگیز تاجیکستان و ترکمنستان با نتیجه 8-5 به سود تاجیک ها به پایان رسید تا آنها با 6 امتیاز، رده دوم را مال خود کرده و جشن صعود بگیرند.

1749449

به این ترتیب تکلیف دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد و طبق آن ازبکستان با کویت دیدار می‌کند و تایلند هم به مصاف تاجیکستان خواهد رفت. با توجه به اینکه صعود ایران پیش از این قطعی شده، تکلیف سه تیم دیگر صعود کننده بعد از برگزاری بازی های امروز گروه های سوم و چهارم مشخص خواهد شد. البته با توجه به رتبه‌های کسب شده توسط ایران و ازبکستان، این دو تیم قدرتمند که به نظر می‌رسد شانس های اصلی قهرمانی هستند تا دیدار پایانی به هم نخواهند خورد.

دیدگاه‌ها