کد خبر : 1846111 | 10 مهر 1401 ساعت 12:35 | 47.4K بازدید | 6 دیدگاه

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022؛

جنگ بزرگ صعود در شب آرام ایران

تکلیف سه تیم صعودکننده دیگر به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا امشب مشخص می‌شود.

جنگ بزرگ صعود در شب آرام ایران

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های دور پایانی دور گروهی جام ملت های فوتسال آسیا 2022 شب گذشته با برگزاری چهار دیدار آغاز و طی آن تکلیف صعود تیم های گروه A و B مشخص شد. با برگزاری بازی های امروز، تیم های صعود‌کننده از دو گروه C و D هم مشخص می شود. البته در گروه C تیم ملی ایران با دو برد متوالی صعود خود را پیش از  این قطعی کرده است.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان بعد از دو برد آسان مقابل چین تایپه و اندونزی امشب از ساعت 20:30 به مصاف لبنان خواهند رفت که با یک امتیاز سوم است و هنوز شانس صعود دارد. دیگر دیدار این گروه را اندونزی 3 امتیازی و چین تایپه یک امتیازی برگزار می‌کنند. اندونزی که دو روز پیش 7-2 لبنان را شکست داد، با یک مساوی هم می تواند صعود خود را قطعی کند.

1749463
بازی امروز برای تیم ملی ایران کاملا تشریفاتی است چون آنها تحت هر شرایطی به عنوان تیم صدرنشین از گروه C به دور یک چهارم نهایی راه خواهند یافت و باید با تیم دوم گروه D که جنگ بزرگی برای صعود در آن شاهد هستیم، برود.

برخلاف گروه سوم، در گروه چهارم، معادلات صعود پیچیده‌ای را شاهد هستیم. ویتنام با دو برد مقتدرانه مقابل عربستان و کره جنوبی، مقتدرانه در صدر جدول این گروه حضور دارد. بعد از این تیم، عربستان و ژاپن 3 امتیازی قرار دارند؛ عربستان که دو روز پیش 3-1 از ویتنام شکست خورد، به دلیل پیروزی در بازی مقابل ژاپن، بالاتر از این تیم حضور دارد.

1749460
امروز در گروه D ژاپن به مصاف ویتنام خواهد رفت و عربستان با کره جنوبی دیدار می کند. کره جنوبی در دو بازی قبلی 11 گل دریافت کرده و به نظر نمی رسد که حریف سختی برای عربستان باشد. به این ترتیب نتیجه بازی ویتنام و ژاپن که سامورایی ها کار سختی در آن خواهند داشت، می تواند کلید معمای صعود گروه چهارم باشد. تیمی که در این گروه دوم شود باید با ایران بازی کند و تیم اول هم حریف تیم دوم گروه سوم می شود که هنوز مشخص نیست.

1749462

دیدگاه‌ها