کد خبر : 1846112 | 10 مهر 1401 ساعت 12:37 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

گلی که سرنوشت شریفی را تغییر می‌دهد

محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می‌خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.

گلی که سرنوشت شریفی را تغییر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، محمد شریفی که یکی دو هفته‌ای است در ترکیب اصلی تیم نساجی قرار نمی‌گیرد در این بازی بعد از ورود به میدان جلو کشید تا دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند که 10 دقیقه بعد از ورود به میدان موفق به انجام این کار شد. روی ارسال از نقطه کرنر و در یک رفت و برگشت، مسعود شجاعی روی خط توپ را پاس کرد و محمد شریفی با یک حرکت جالب سر خود را پایین آورد تا در ارتفاع کم توپ را وارد دروازه حریف کند.

محمد شریفی جوان که به همراه تیم ملی نوجوانان حضور در جام جهانی را تجربه کرده است با این گل نشان داد به عنوان هافبک دفاعی علاوه بر شرکت در کارهای دفاعی می‌تواند به تیمش در فاز تهاجمی هم کمک کند و حتی نام خود را به عنوان گلزن نساجی ثبت کند.

1749467

این گل ممکن است سرنوشت محمد شریفی را در بازی های آینده نساجی تغییر دهد و دوبار او را تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت نساجی کند. محمد شریفی بعد از باز کردن دروازه تیم نفت مسجد سلیمان همانند دیگر بازیکنان نساجی شادی نکرد.

1749465

دیروز روز خوب نساجی و همه بازیکنان این تیم بود طوری‌که محمد شریفی هم 10 دقیقه بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گل‌زن بازی ثبت کرد.
عکس: معین نادری

1749466

دیدگاه‌ها