کد خبر : 1846130 | 10 مهر 1401 ساعت 14:24 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

در این 2 فصل گربه سیاه فولاد بوده‌ایم

خدایی: این تساوی حاصل کار جمعی بود

مدافع مس کرمان با توجه به تفاوتشان با فولاد نتیجه تساوی را ارزشمند می داند.

خدایی: این تساوی حاصل کار جمعی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد خدایی اصل در مورد تساوی بدون گل مس کرمان مقابل فولاد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوب بود. در تعطیلات روی دیدار با فولاد برنامه ریزی کرده بودیم و نگاهمان به هفته های بعدی نیست و بازی به بازی پیش می رویم. به نظرم مساوی با ارزشی بود. 2 تیم را نمی توان با هم مقایسه کرد. فولاد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در آسیا حضور دارد ولی ما همین که تک رقمی بشویم یا در لیگ بمانیم برایمان خوب است. دیدگاه  2 باشگاه متفاوت است ولی توانستیم مساوی بگیریم و شرایط را بهتر کنیم.

او با اشاره به اینکه فصل گذشته نیز فولاد  را در جام حذفی شکست داده بودند، ادامه داد: شرایط سال گذشته متفاوت بود. فولاد  مهمان ما بود و کرمان هم شرایط خاص خودش را دارد. آن ها فکر می کردند چون با یک تیم لیگ یکی بازی داشتند، ما را دست کم گرفتند و ما هم توانستیم پیروز شویم و در این 2 فصل گربه سیاه فولاد بودیم.

مدافع مس کرمان درباره اینکه یکی از بهترین بازیکنان زمین شد توضیح داد: شرایط کلا خوب بود و من هم گوشه ای از کار را گرفتم. هرکس روی کار خودش تمرکز داشت که شرایط خوبی برای خودش و هم تیمی هایش ایجاد کند‌ کل تیم خوب بودند و این یک مساوی دسته جمعی بود.

1749510

وی در مورد قضاوت داور عنوان کرد:  هشت دقیقه وقت اضافه که درست بود زیرا گلر ما دوبار مصدوم شد و حتی داشت تعویض می شد و اگر بیشتر هم وقت اضافه می گرفت کسی حرفی نمی زد‌. از نظر اخلاقی داور خوب بود و نگاهش از بالا به پایین نبود ولی 10 دقیقه پایانی را با محبت برای فولاد سوت زد.

خدایی در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: بازی هفته بعد با هوادار صد در صد متفاوت است چون داخل خانه بازی داریم و باید با یک تلاش همه جانبه برد کسب کنیم و شرایطمان را هر روز در جدول بهتر کنیم چون امتیاز گیری هرچه جلوتر برویم سخت تر می شود. اسکلت تیم هوادار هم‌‌ حفظ شده و شرایط خوبی دارد. امیدوارم با همت بچه ها و امید به خدا برنده شویم.

1749509

عکاس: محمد حریصی

دیدگاه‌ها