کد خبر : 1846134 | 10 مهر 1401 ساعت 14:55 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

شهریاری: مصدوم بودم چرا می‌گویید وقت کشی!

دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.

شهریاری: مصدوم بودم چرا می‌گویید وقت کشی!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در اهواز موفق شد فولاد خوزستان را متوقف کند و این در حالیست که حریف مدعی است که دروازه بان نارنجی‌پوشان با اتلاف وقت در این بازی، نمایش جوانمردانه‌ای نداشته است.

حسین شهریاری، گلر مس کرمان که در این بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد در ابتدا درباره عملکرد تیمش گفت: ما در این بازی موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که حتی می‌توانم بگویم موقعیت صد در صدی بود که متاسفانه با کم دقتی از دست دادیم؛ اما فولاد خوزستان به آن صورت موقعیتی نداشت.

وی درباره دومین کلین شیت خود در این فصل گفت: قبلاً هم گفتم، مهم نیست چه کسی در تیم بازی کند. مهم برای ما موفقیت تیم است. خداراشکر مقابل فولاد به هدف‌مان رسیدیم اما می‌توانستیم برنده باشیم. تمام انگیزه و تلاش تک تک نفرات این است که بتوانند شرایط خوبی را دنبال کنند و خوشحالم که در این بازی به هدف اول خود برای کسب نتیجه رسیدیم.

شهریاری با اشاره به اینکه با تیم کامل به اهواز نرفتند، گفت: تیم ما 4 تا 6 غایب به علت مصدومیت و محرومیت داشت. با این حال خدا را شاکریم که توانستیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. مطمئنا در ادامه مسیر شرایط بهتر هم خواهد شد و به رده‌های بالای جدول خواهیم رسید.

شهریاری درباره انتقاد سرمربی و بازیکنان فولاد نسبت به اتلاف وقت از سوی مس کرمان، گفت: کدام اتلاف وقت؟ کلا من دو مرتبه به علت مصدومیت، روی زمین افتادم اما اتلاف وقتی نبود. مرتبه اول بر اثر گرفتگی دو قلوی پا در حد یک دقیقه بازی متوقف شد. در نیمه دوم هم بعد از برخورد با موسی کولیبالی از ناحیه کمر و زانو احساس مصدومیت شدید داشتم. حتی قرار بود تعویض شوم، که کادرفنی اعلام کردند که در زمین بمانم و دقایق باقی‌مانده را با مصدومیت دنبال کردم.

وی درباره تقابل با هوادار در هفته هشتم لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که با برتری در این جدال، شرایط مناسبی را دنبال کنند: در مورد بازی با هوادار هم باید بگویم؛ بازی آسان در لیگ برتر نداریم. هر تیمی انگیزه‌های خاص خودش را دارد. اما ما هم با تمام وجود تلاش می‌کنیم و امیدواریم به کسب سه امتیاز این بازی و البته همانطور که گفتم کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

1749539

عکس‌ها: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها