کد خبر : 1846136 | 10 مهر 1401 ساعت 14:45 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بازگشت دی‌یونگ؛ ستاره هلندی به اینتر می‌رسد؟

مصدومیت فرانکی دی‌یونگ بهبود پیدا کرده و او زودتر از تصور به تمرینات بارسا باز خواهد گشت. دی‌یونگ شاید سه شنبه برابر اینتر به میدان هم برود.

بازگشت دی‌یونگ؛ ستاره هلندی به اینتر می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ یکی از چهار مصدوم مهم بارسلونا در وقفه بازی‌های ملی بود. ستاره هلندی در جریان بازی برابر لهستان از ناحیه ساق پا مصدوم شد و به بارسلونا برگشت.

1747761

 در حالی که گفته می شود او سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد ماند، امروز موندودپورتیوو گزارش داد که هافبک هلندی زودتر از تصور باز خواهد گشت و حتی ممکن است در فهرست نهایی بازی برابر اینتر نیز قرار بگیرد. انتظار می رود که دی‌یونگ امروز در تمرین بارسا حاضر شود و پس از تست پزشکی نهایی مشخص می شود که او قادر به حضور در بازی برابر اینتر خواهد بود یا خیر ولی در هر صورت بازگشت او به تمرینات بهترین خبر ممکن برای ژاوی خواهد بود چرا که بارسا در یک ماه پیش رو هر سه روز یک بازی دارد و دی‌یونگ می تواند نیروی کمکی فوق العاده ای برای او باشد.

1739842

 اگر دی‌یونگ به بازی با اینتر نرسد، قطعا برای بازی برابر سلتا در دسترس خواهد بود. موندو نوشته است که ژاوی قصد ندارد روی دی‌یونگ ریسک کند و اگر 100 درصد آماده نباشد، برابر اینتر به میدان نخواهد رفت.

دیدگاه‌ها