کد خبر : 1846331 | 11 مهر 1401 ساعت 14:01 | 40.2K بازدید | 5 دیدگاه

دی‌یونگ به میلان نرفت

قطعی؛ ستاره بارسا بازی با اینتر را از دست داد

فرانکی دی‌یونگ هر چه تلاش کرد نتوانست خود را به بازی حساس فردا برابر اینتر در سن سیرو برساند.

قطعی؛ ستاره بارسا بازی با اینتر را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ با کاروان بارسلونا به میلان نرفت و در کمپ خوان گامپر زیر نظر فیزیوتراپ‌های باشگاه به ریکاوری ادامه خواهد داد. ژاوی هرناندز امروز فهرست بارسلونا برای بازی فردا مقابل اینتر را اعلام کرد و در آن نام دی‌یونگ دیده نمی شد تا او به شکل قطعی این دیدار حساس را از دست بدهد. 

1738298

دی‌یونگ در جریان بازی هلند و لهستان در لیگ ملت های اروپا مصدوم شده بود و در بازی شنبه شب برابر مایورکا نیز غایب بود. او هرچند دیروز با تیم تمرین کرد ولی در نهایت نتوانست از پزشکان باشگاه مجوز حضور برابر اینتر را بگیرد و امروز انفرادی کار کرد. علاوه بر دی‌یونگ، ژول کُنده، هکتور بیرین و رونالد آرائوخو نیز در بازی برابر اینتر غایب هستند. 

1749361

فهرست بارسا برای بازی با اینتر: مارک آندره تراشنگن، اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، سرجی روبرتو، جرارد پیکه، اریک گارسیا، بالده، کریستنسن، آلبا، مارکوس آلونسو، سرخیو بوسکتس، پدری، گاوی، فرانک کسیه، مارک کاسادو، روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله، رافینیا، فران تورس، آنسو فاتی.

بارسلونا ساعتی پیش به شهر میلان رسید و در هتل سیتی لایف مستقر شد. هتلی که 3.5 کیلومتر با ورزشگاه سن‌سیرو فاصله دارد. دیدار اینتر و بارسلونا فردا ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها