کد خبر : 1846137 | 10 مهر 1401 ساعت 14:58 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسین‌زاده در زمین، قلی‌زاده روی نیمکت

یکی از دو بازیکن ایرانی شارلروا در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل اندرلخت قرار گرفته‌اند.

حسین‌زاده در زمین، قلی‌زاده روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۵ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه لوتو پارک به مصاف تیم رده نُهمی اندرلخت خواهد گرفت.

علی قلی‌زاده که در دو دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران مقابل اروگوئه حضور تعویضی در زمین داشت و در ترکیب مسابقه برابر سنگال قرار گرفته بود، پس از گذشت پنج روز از این بازی، در جدال امروز شارلروا با اندرلخت نیمکت‌نشین است.

این ستاره ایرانی که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک در تمام مسابقات حضور ثابت یا تعویضی در زمین داشته، تاکنون موفق شده یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و امیدوار است امروز هم فرصت بازی برابر اندرلخت را به دست بیاورد.

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پس از پیوستن به این تیم در دو دیدار برابر خنت و لوون حضور کوتاه مدت در زمین داشت و یکبار هم در لیست مسابقه قرار نگرفته بود، امروز برای نخستین بار تجربه قرار گرفتن در ترکیب تیمش مقابل اندرلخت را کسب می‌کند.

یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده که طی چهار هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و تنها یک برد داشته‌اند، در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول این رقابت‌ها ایستاده‌اند.

1749530

دیدگاه‌ها