کد خبر : 1846147 | 10 مهر 1401 ساعت 15:35 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

مس سختکوش بلای جان اهوازی‌ها

این تیم گربه سیاه فولاد است (عکس)

شاگردان فرزاد حسین‌خانی با ارائه نمایشی منطقی موفق به کسب امتیاز از فولاد شدند.

این تیم گربه سیاه فولاد است (عکس)

به گزارش “ورزش سه “ در حالی که فولاد خوزستان در بازی خانگی برابر مس به شدت به کسب سه امتیاز کامل بازی نیاز داشت، برای فتح دروازه میهمان به مشکل برخورد کرد. فرزاد حسین خانی و نفرات جوانش بازهم برای جواد نکونام و تیمش دردسر ساز شدند و موفق شدند این تیم را در خانه متوقف کنند.

مسی‌ها در بازی با فولاد خوزستان تعداد زیادی از بازیکنان خود مثل قاسمی نژاد، صبوری، دوستدار، نصیری، شهدادنژاد و... را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند و با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ برابر فولاد به میدان رفتند و موفق شدند که از این بازی یک امتیاز بگیرند.

مس کرمان که فصل قبل با تاکید بر حفظ دروازه خود موفق شد به لیگ برتر صعود کند، در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر چندان در تداوم این کار موفق نبود اما در دو بازی گذشته، به تنظیمات کارخانه بازگشته‌ و با انجام دفاع تیمی و خوب دروازه خود را برابر ذوب‌آهن و فولاد بسته نگه داشته است.

البته خاطرات تلخ نکونام برابر مس کرمان و حسین خانی به فصل قبل برمی‌گردد. جایی که در رقابت‌های جام حذفی، آن‌ها که در لیگ یک بازی می‌کردند با بازیکنان جوان و بومی موفق شدند فولاد را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند تا اینگونه به گربه سیاه فولاد تبدیل شده باشند.

1749550

عکس از : محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها