کد خبر : 1846148 | 10 مهر 1401 ساعت 15:40 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

این گل روی تیزهوشی به ثمر رسید

سلطانی‌مهر: سامان خودش زمین خورد و خطایی نبود

هافبک ذوب آهن معتقد است اعتراض اعضای تیم پیکان به دو صحنه این بازی بی‌مورد بوده و داور این مسابقه قضاوت خوبی داشته است.

سلطانی‌مهر: سامان خودش زمین خورد و خطایی نبود

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن روز گذشته اولین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم را برابر پیکان به دست آورد تا با ۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد. محمد سلطانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این مسابقه گفت: بعد از ۶ مساوی، به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز داشتیم؛ خدا را شکر به هدف‌مان دست یافتیم و خیلی خوشحالیم که به نیمه بالای جدول رسیدیم. این بازی برای ما تمام شده و از امروز خودمان را برای بازی با نساجی آماده می‌کنیم تا سه امتیاز را در قائمشهر کسب کنیم.

وی درباره ۶ تساوی در ۶ هفته ابتدایی لیگ توضیح داد: در ۵-۶ هفته ابتدایی لیگ بازی‌های سختی داشتیم اما در حال حاضر شخصیت تیمی ما شکل گرفته است؛ ما تا اینجا هیچ باختی نداشتیم و جزو تیم‌هایی هستیم که کمترین گل خورده را داریم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانیم روند خوب خودمان را حفظ کنیم.

سطانی‌مهر درباره قضاوت داور این دیدار و صحنه‌ای که پیکانی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند گفت: من نزدیک صحنه بودم و از نظر من پنالتی نبود. در مجموع داوری بازی خوب بود؛ در چند صحنه ما متعرض بودیم و چند صحنه هم تیم پیکان که باید ببینیم کارشناسان داوری چه نظری دارند.

او همچنین درباره گل ذوب آهن و اعتراض حریف به این صحنه گفت: سامان فلاح یکی از دوستان خوب من است اما من هم خودم نزدیک صحنه بودم و هم با سجاد آشوری صحبت کردم؛ در آن صحنه سامان فلاح تعادل خودش را از دست داد و من بعید می‌دانم خطایی صورت گرفته باشد. این گل روی تیزهوشی سجاد به ثمر رسید و از نظر من خطایی رخ نداد.

سلطانی‌مهر که روز گذشته به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب ذوب آهن قرار گرفت با ابراز رضایت از عملکرد خودش، گفت: امسال شرایط برای من خوب پیش‌ می‌رود. در بازی‌های گذشته من در نیمه دوم به زمین می‌‌آمدم اما در این بازی کادرفنی و در راس آنها آقای تارتار تصمیم گرفتند از من به عنوان بازیکن فیکس استفاده کنند. فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم اما امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر باشم و به تیمم کمک کنم چون جایگاه و پتانسیل تیم ذوب آهن بالاتر از اینهاست و امیدوارم بتوانیم به رتبه‌های بالای جدول دست پیدا کنیم.

بازیکن ذوب آهن در خصوص تقابل هفته آینده این تیم با نساجی بیان کرد: بازی سختی داریم و از فردا با تمام تمرکز برای بازی آینده تمرین می‌کنیم. نساجی تیم خوبی است اما ذوب آهن برای سه امتیاز وارد زمین می‌شود. امیدوارم این سه امتیاز را از قائمشهر برداریم و به اصفهان بیاوریم.

سلطانی‌مهر در پایان گفت: من و سایر بازیکنان تیم همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را برای ذوب آهن بگذاریم و بتوانیم جایگاهی را که حق ذوب آهن است به دست بیاوریم و خودمان را به پنج تیم بالای جدول برسانیم تا مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها