کد خبر : 1846153 | 10 مهر 1401 ساعت 16:00 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار

ژوزه مورایس مقابل هوادار با ترکیبی دگرگون‌شده تیمش را ارنج می‌کند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان در شرایطی از ساعتی دیگر مقابل هوادار در ورزشگاه دستگردی قرار می‌گیرد که سرمربی پرتغالی سپاهان برای برگشت به کورس قهرمانی احتیاج مبرمی به برتری در این مسابقه دارد.
اما ژوزه مورایس با توجه به حضور بعضی از بازیکنانش در اردوی تیم ملی و استراحت دادن به آنها احتمالا با ترکیبی متفاوت نسبت به سایر بازی‌ها تیمش را راهی میدان می‌کند.
رشید مظاهری که دو مسابقه اول فصل درون دروازه سپاهان قرار گرفته بود و تیمش دو برد متوالی کسب کرد، نسبت به پیام نیازمند که به تازگی از اردوی اتریش برگشته  اولویت بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش دارد.
در خط دفاع رامین رضاییان و امید نورافکن، دو مدافع ملی‌پوش راست و چپ سپاهان که با بدشانسی اردوی اتریش را از دست دادند، کار را از ابتدا آغاز می‌کنند و زوج برزیلی داسیلویرا و جونیور در قلب دفاع قرار می‌گیرند.
مسعود ریگی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان سپاهان تا اینجای فصل بار دیگر به عنوان بازیکن پست شش در ترکیب قرار می‌گیرد و محمد کریمی و مانوئل فرناندز دو بال روی دست او در مرکز زمین خواهند بود.
محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده دو وینگر راست و چپ مورایس در این مسابقه خواهند بود و الویس کامسوبا هم به عنوان مهاجم نوک در ترکیب سپاهان قرار می‌گیرد.
بنابراین، ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار امروز مقابل شاگردان ساکت الهامی به شرح زیر است؛
رشید مظاهری، رامین رضاییان، رناتو داسیلویرا، جونیور، امید نورافکن، مسعود ریگی، سیدمحمد کریمی، مانوئل فرناندز، سیدمحمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و الویس کامسوبا

دیدگاه‌ها