کد خبر : 1846157 | 10 مهر 1401 ساعت 16:20 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

نباید پیروزی ما را لوث کنند؛

قریشی: بازیکن پیکان خطا کرد، کدام پنالتی؟

مدافع ذوب آهن می گوید او خطای پنالتی انجام نداده است.

قریشی: بازیکن پیکان خطا کرد، کدام پنالتی؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی در مورد صحنه های مشکوک دیدار ذوب آهن و پیکان به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی دیروز بازیکنان و باشگاه  پیکان در مورد داوری صحبت کردند؛ گفتند که گل سجاد خطا بود و صحنه ای که من پریدم سر بزنم پنالتی بود و می خواهم در مورد این دو موضوع توضیح بدهم.

وی ادامه داد: قبل از بازی سرمربی ما گفته بود که پیکانی‌ها موقع ضربه ایستگاهی بازیکن سرزن تیم حریف را بلاک می‌کنند تا بقیه بازیکنانشان اضافه بشوند و سر بزنند و حامد نورمحمدی کاپیتان ما رفت و این موضوع را به داور تاکید کرد. در دقایق پایانی توپ بلند در شلوغی آمد و من هم سه گام زدم و با بازیکن حریف برخورد داشتیم؛ مطمئنم اگر داور می‌خواست خطا بگیرد باید خطای بازیکن حریف را می گرفت چون او سد راه من شد و خودش را جلویم انداخت و به نظرم تصمیم بر ادامه بازی در آن لحظه درست‌ترین کار ممکن بود.

مدافع ذوب آهن همچنین در مورد گلی که سجاد آشوری به ثمر رساند و تیم حریف اعتقاد به خطا آن دارد عنوان کرد: اصلا خطایی در کار نبود و بازیکن حریف خودش به زمین افتاد و سجاد اصلاً شارژش نکرد و گل ما صحیح بود اما در مجموع در فوتبال از این اتفاقات می افتد.

قریشی در پایان گفت: ما در زمین تیم برتر بودیم و برنده بازی شدیم و شایسته این برد بودیم؛ این پیروزی نباید لوث شود. البته من به تصمیم کارشناسان احترام می‌گذارم اما چیزی که رخ داد را گفتم و پنالتی نبود؛ در صحنه گل ما هم هیچ خطایی رخ نداد.

دیدگاه‌ها