کد خبر : 1846158 | 10 مهر 1401 ساعت 16:15 | 31.8K بازدید | 12 دیدگاه

سوپرلیگ باید برگزار شود

پرز: یکی به یوفا و الخلیفی بفهماند رئال چه باشگاهی است

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، امروز ضمن دفاع از پروژه سوپرلیگ اروپا، به شدت از ناصر الخلیفی و الکساندر چفرین انتقاد کرد.

پرز: یکی به یوفا و الخلیفی بفهماند رئال چه باشگاهی است

به گزارش "ورزش سه"، امروز مجمع عمومی سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید برگزار شد و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، در مورد عملکرد فصل گذشته در رقابت های فوتبال مردان و زنان و نیز بسکتبال توضیح داد. پرز همچنین به نقل و انتقالات باشگاه در تابستان نیز اشاره کرد و از بازیکنانی که اخیرا از رئال جدا شدند، تقدیر کرد.

1666197

پرز در این مراسم از سوپرلیگ اروپا، پروژه‌ای که سال گذشته شکست خورد، نیز صحبت کرد و بار دیگر گفت که فوتبال دیگر جذابیت گذشته را برای جوانان ندارد. او همچنان تاکید دارد که سوپرلیگ می تواند بار دیگر فوتبال را به ورزشی محبوب و جذاب برای جوانان تبدیل کند. پرز در سخنان خود به الکساندر چفرین، رئیس یوفا و نیز ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، نیز حمله کرد. چفرین و الخلیفی بزرگترین مخالفان شکل‌گیری سوپرلیگ هستند و بارها از پرز انتقاد کرده اند.

1716996

پرز در این رابطه گفت:« فوتبال بیمار است و دیگر محبوبیت گذشته را به خصوص در میان جوانان ندارد. من یوفا را مسئول این اتفاق می دانم. اگر یوفا قرار بود رقابت‌های تنیس را سازماندهی کند، شاید فقط سه رویارویی بین راجر فدرر و رافائل نادال را شاهد بودیم. ما همچنان از سوپرلیگ اروپا دفاع می کنیم و برگزاری اش را واجب می دانیم. الخلیفی گفته است که ما پروژه سوپرلیگ را راه اندازی کردیم چون از رقابت ترس داشتیم، معتقدم باید به الخلیفی و یوفا یادآوری کرد که رئال مادرید چه باشگاهی است. ما موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال هستیم.»

1717342

پرز ادامه داد:« در 15 سال اخیر نادال و فدرر 40 بار برابر هم قرار گرفته اند. بین نادال و جوکوویچ هم در 16 سال شاهد 59 رویارویی بوده ایم. سوال من این است که آیا برای کسی این همه رویارویی ملال‌آور بوده است؟ قطعا اینچنین نبوده و همه لذت برده اند. فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بین ما و لیورپول برگزار شد. در تاریخ 67 ساله لیگ قهرمانان، رئال و لیورپول که 6 بار فاتح لیگ قهرمانان شده، تنها 9 بار برابر هم بازی کرده‌اند که سه تایش در مادرید بوده است. این واقعا عجیب است. همچنین ما در لیگ قهرمانان برابر چلسی تنها چهار بار بازی کرده ایم که همگی در دو سال اخیر بوده است. برگزاری سوپرلیگ یعنی هر فصل شاهد چند بازی بین قدرت های بزرگ خواهیم بود و این هر سال تکرار خواهد شد. بازی هایی که جذابیت را به فوتبال بر می گرداند.»

دیدگاه‌ها