کد خبر : 1846160 | 10 مهر 1401 ساعت 16:32 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

مورایس ترکیب را زیر و رو کرد؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن غیرمنتظره سپاهان

طلایی پوشان اصفهان با متفاوت‌ترین ترکیب در این فصل برابر هوادار قرار می‌گیرند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن غیرمنتظره سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که فصل جدید لیگ برتر را فوق‌العاده آغاز کرد و استقلال و نساجی مازندران را شکست داد، در چهار دیدار اخیرش چهار تساوی متوالی داشته و با وجود اینکه هیچ باختی متحمل نشده، اما به دنبال رسیدن به برتری برای بازگشت به کورس مدعیان است.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان پس از اینکه در دیدارهای اخیرشان با استفاده از برخی نفرات نتیجه نگرفته بود، امروز با ترکیب کاملا متفاوتی تیمش را برای دیدار برابر هوادار آماده کرده و امیدوار است دوباره سه امتیاز را در این مسابقه خارج از خانه بگیرد.

محمدرشید مظاهری پس از سه هفته نیمکت‌نشینی دوباره جانشین سید پیام نیازمند شده تا این گلر در بازگشت از اردوی ملی، جای خود را به رقیب سرحال و آماده‌اش بدهد.

رناتو سیلویرا مثل دیدارهای قبل در قلب خط دفاعی است، اما محمد دانشگر دوباره با جلب نظر مورایس به جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم رسیده و در کنار مدافع برزیلی به میدان می‌رود.

رامین رضاییان همچنان مهره مورد اعتماد مورایس است، اما در سمت چپ خط دفاعی دوباره امید نورافکن دیده می‌شود و در حالی جانشین میلاد زکی‌پور شده که این بازیکن در دیدار تدارکاتی اخیرشان موفق به گلزنی شده بود.

در حالی که مانوئل فرناندز از مصدومیت رنج می‌برد و یاسین سلمانی نیمکت‌نشین شده، دوباره زوج مسعود ریگی و سید محمد کریمی در میانه زمین سپاهان شکل گرفته و این دو بازیکن امروز برابر هوادار بازی می‌کنند.

سید محمدرضا حسینی و محمد علی‌نژاد، دو بازیکن سرعتی و خوش تکنیک طلایی پوشان امروز در ترکیب ابتدایی این تیم حضور دارند و نفراتی مثل فرشاد احمدزاده و آلویس کامسوبا نیمکت‌نشین شده‌اند.

اما دو تغییر بزرگ سپاهان در خط حمله شکل گرفته؛ جایی که بازیکنی مثل شهریار مغانلو جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود ولی مورایس تصمیم گرفته برای نخستین بار محمد قربانی و عیسی مرادی را در ترکیب اولیه استفاده کند.

ترکیب سپاهان مقابل هوادار به صورت زیر است:

محمدرشید مظاهری، رناتو سیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی، سید محمد کریمی، سید محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد، محمد قربانی و عیسی مرادی

دیدگاه‌ها