کد خبر : 1846165 | 10 مهر 1401 ساعت 16:54 | 81K بازدید | 6 دیدگاه

امیری خارج از زمین؛ بیرو و صادقی رسیدند

ترکیب پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با تراکتور، نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد.

ترکیب پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه منتظر معرفی 11 بازیکن پرسپولیس برای دیدار با تراکتور بودند، رسانه رسمی این باشگاه سرانجام ترکیب سرخپوشان را برای دیدار با تراکتور اعلام کرد.

نکته مهم ترکیب سرخپوشان حضور علیرضا بیرانوند است که گفته می‌شد به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت اما به بازی تراکتور رسیده تا همچنان مرد ثابت این روزهای دروازه پرسپولیس باشد.


در خط دفاعی، یحیی تغییری ایجاد نکرده و همچنان با همان نفرات بازی را ادامه خواهد داد؛ علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر در جناحین حضور دارند و نام مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی به عنوان مدافع مرکزی دیده می‌شود.

زوج سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی دوباره تشکیل شده و کمال روی نیمکت حضور دارد. کمی جلوتر از آنها سروش رفیعی بازی خواهد کرد و وظیفه بازیسازی را برعهده خواهد داشت.

سعید صادقی و مهدی ترابی دو هافبک کناری پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد صادقی دوباره در سمت راست بازی کند. نکته جالب اینکه یحیی به جز وحید امیری، تمام ملی‌پوشان خود را به زمین فرستاده است.

در خط حمله لوکادیا به تنهایی بازی می‌کند و امیدوار است که پنجمین گل فصل خود را بزند؛ روی نیمکت عبدی و پاکدل جانشینان وی خواهند بود.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا

دیدگاه‌ها