کد خبر : 1846174 | 10 مهر 1401 ساعت 20:10 | 62.2K بازدید | 33 دیدگاه

اشتباه عجیب؛ رفت و برگشت امیری به لیست پرسپولیس!

مسئولان برگزاری مسابقه پرسپولیس و تراکتور دقایقی قبل از شروع بازی اشتباه خود در اعلام لیست بازیکنان پرسپولیس را اصلاح کردند.

اشتباه عجیب؛ رفت و برگشت امیری به لیست پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در شرایطی از دقیقه 60 مسابقه با تراکتور به جای علی نعمتی وارد زمین شد و در دفاع چپ پرسپولیس به میدان رفت که در لیست منتشر شده در فضای مجازی نام او وجود نداشت.

در لیستی که در رسانه‌ها برای بازی پرسپولیس و تراکتور منتشر شده، نام 8 بازیکن در بین ذخیره‌ها وجود داشت و نام وحید امیری از قلم افتاده بود. با این وجود امیری در نیمه دوم وارد زمین شد و برای پرسپولیس بازی کرد تا ابهام هایی در این خصوص به وجود بیاید.

البته جواد خیابانی گزارشگر بازی در ابتدای مسابقه اعلام کرد که لیست تایپ شده از سوی مقامات برگزاری اصلاح شده و در لیست جدید نام امیری نیز اضافه شده است.

ماجرا از این قرار است که تیم های لیگ برتری قبل از هر بازی در لیستی که نماینده سازمان لیگ در اختیار آنها قرار می‌دهد، اسامی بازیکنان فیکس و ذخیره خود را تیک می‌زنند و سپس لیست نهایی تایپ می‌شود که ارکان برگزاری و همچنین بازیکنان دو تیم در آن نوشته می‌شود. به نظر می‌رسد سهل‌انگاری مسئولان باعث شده تا نام وحید امیری در فهرست اولیه ذخیره های پرسپولیس درج نشود و بعد از متوجه شدن ناظر، این لیست اصلاح شده است.

با این وجود وحید امیری در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت تا مشخص شود او همچون گذشته مشکلی از بابت کارت بازی و مسائل اینچنینی نداشته است؛ اگر اینطور بود مهدی کرامتی ناظر بازی جلوی حضورش در زمین را می‌گرفت.

1749586

دیدگاه‌ها