کد خبر : 1846184 | 10 مهر 1401 ساعت 18:15 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

مورد عجیب اسکار هرناندز و مانسانو

این داور با برادر ژاوی مشکل دارد!

اسکار هرناندز، برادر ژاوی هرناندز، شب گذشته در دقیقه 41 بازی بارسا برابر مایورکا اخراج شد. این برای دومین بار در هشت ماه اخیر بود که او از خیل مانسانو کارت قرمز گرفت.

این داور با برادر ژاوی مشکل دارد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسا شب گذشته در زمین مایورکا به لطف تک گل دقیقه 20 روبرت لواندوفسکی پیروز شد و موقتا به صدر جدول لالیگا رفت. بارسا در زمین کار را یازده نفره به اتمام رساند ولی روی نیمکت شرایط تفاوت داشت و اسکار هرناندز، دستیار و برادر ژاوی، با کارت قرمز داور اخراج شد. 

1749601
1749491

 این دومین بار در هشت ماه اخیر بود که اسکار هرناندز با کارت قرمز داور اخراج می شد و جالب اینکه او هر دو بار توسط یک داور اخراج شده است. 6 فوریه 2022 و در بازی بارسا مقابل اتلتیکو مادرید در نوکمپ، اسکار توسط خیل مانسانو از کارت قرمز گرفت و شب گذشته بازهم مانسانو بود که او را اخراج کرد. اسکار معتقد بود که مانسانو باید به بازیکن مایورکا به خاطر خطا روی گاوی کارت زرد می داد و به خاطر شدت اعتراضاتش کارت قرمز گرفت. در آن صحنه جرارد پیکه هم کارت زرد گرفت.

1749490

 مانسانو در گزارش داوری خود قید کرده است که شدت و تداوم اعتراضات اسکار باعث اخراج او شده است. بارسلونا خاطرات خوبی از داوری های مانسانو ندارد. اخراج نیمار در بازی برابر مالاگا در فصل 17-2016( بارسا 2-0 باخت) یا همان فصل اخراج لوئیس سوارز و سرجی روبرتو در بازی برابر اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری از مواردی هستند که بارسلونا معتقد است مانسانو تصمیماتی اشتباه و غیرمنصفانه داشت.

دیدگاه‌ها