کد خبر : 1846185 | 10 مهر 1401 ساعت 18:16 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

قلی‌زاده برد تیمش را تماشا کرد؛

پایان ناکامی‌های شارلروا با حسین‌زاده

شارلروا در حضور وینگر ریزنقش ایرانی خود به برتری مقابل اندرلخت رسید.

پایان ناکامی‌های شارلروا با حسین‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا در حالی که برای نخستین بار در این فصل امیرحسین حسین‌زاده را در ترکیب ابتدایی خود می‌دید و علی قلی‌زاده را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۵ امروز در استادیوم لوتو پارک به مصاف اندرلخت رده نُهمی رفت.

یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده که طی دو هفته گذشته ژوپیر لیگ هیچ امتیازی کسب نکرده و دو شکست متوالی مقابل لوون و وسترلو داشتند، در دیدار امروز توانستند سه امتیاز حساس بیرون از خانه برابر اندرلخت را به دست بیاورند و شرایط‌شان را در جدول بهتر کنند.

تیم فوتبال شارلروا علی‌رغم اینکه امروز در زمین اندرلخت بازی می‌کرد، توانست به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند تا ۱۵ امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در جدول ژوپیر لیگ بلژیک، در رتبه هشتم این رقابت‌ها بایستد.

امیرحسین حسین‌زاده، وینگر ایرانی شارلروا پس از دو حضور تعویضی و کوتاه مدت طی هفته‌های گذشته، امروز تا دقیقه ۶۲ و سه دقیقه قبل از گل برتری تیمش در زمین بود.

علی قلی‌زاده، دیگر ستاره ایرانی شارلروا که تازه به اردوی این تیم اضافه شده بود، برای نخستین بار در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک، فرصت بازی به‌عنوان یار تعویضی هم به دست نیاورد و تا پایان دیدار با اندرلخت روی نیمکت حضور داشت.

1749599

دیدگاه‌ها