کد خبر : 1846195 | 10 مهر 1401 ساعت 19:23 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین صعود کننده از گروه ایران مشخص شد

تیم ملی فوتسال اندونزی با برتری مقابل چین تایپه از مرحله گروهی جام ملت‌ها صعود کرد.

دومین صعود کننده از گروه ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از دیدارهای گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا که شاگردان وحید شمسایی نیز در آن حضور دارند، تیم‌های ملی اندونزی و چین تایپه از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند تا آخرین بازی خود در مرحله گروهی را انجام بدهند.

تیم ملی اندونزی که جام ملت‌های آسیا را با شکست پنج بر صفر مقابل فوتسالیست‌های ایران آغاز کرده بود، در دیدار اخیرش برابر به برتری ۷ بر ۲ برابر تیم لبنان رسید و امروز هم توانست یک برد دیگر به دست بیاورد.

چین تایپه نیز که پس از تساوی یک بر یک در نخستین بازی خود برابر لبنان، در دومین مسابقه با نتیجه ۱۰ بر یک مقابل تیم ملی ایران شکست خورده بود، امروز هم یک باخت دیگر را متحمل شد تا جام ملت‌های آسیا را بدون برد تمام کند.

تیم اندونزی با پیروزی ۴ بر یک در مسابقه امروز مقابل چین تایپه، ۶ امتیازی شد تا پشت سر شاگردان وحید شمسایی قرار بگیرد و به‌عنوان تیم دوم جدول گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

تیم ملی فوتسال ایران که باید از ساعت ۲۰:۳۰ امشب به مصاف تیم یک امتیازی لبنان برود، از همین حالا صدرنشینی‌اش را قطعی کرده و به نوعی امشب یک دیدار تشریفاتی انجام می‌دهد.

گفتنی است، تیم ملی اندونزی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف ژاپن، صدرنشین گروه D برود.

دیدگاه‌ها