کد خبر : 1846196 | 10 مهر 1401 ساعت 19:40 | 121.4K بازدید | 44 دیدگاه

پنج اشتباه تن‌هاخ؛ کاسمیرو، رونالدو و سه اشتباه دیگر

روزنامه دیلی‌استار در تلاش برای توضیح شکست سنگین یونایتد مقابل سیتی در بازی امشب از پنج اشتباه اریک تن‌هاخ به عنوان دلایل اصلی این شکست یاد کرد.

پنج اشتباه تن‌هاخ؛ کاسمیرو، رونالدو و سه اشتباه دیگر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولین دربی فصل شهر منچستر متحمل شکستی سنگین شد و در شبی که فیل فودن و ارلینگ هالند هر دو برای سیتی هت‌تریک کردند با نتیجه 6-3 بازی را واگذار کرده و اتحاد را ترک کرد.

روزنامه دیلی‌استار می‌گوید اریک تن‌هاخ برای کشف علل این شکست سنگین نیازی به تلاش زیادی ندارد چرا که علت‌های این شکست به راحتی قابل تشخیص است. این روزنامه در یادداشتی پنج اشتباه تن‌هاخ را به عنوان کلیدهای اصلی باخت سنگین شیاطین سرخ فهرست کرد.

کاسمیرو کجا است؟
چرا ستاره‌ای که قهرمانی در پنج دوره چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد باید روی نیمکت بنشیند تا بازیکنی مثل اسکات مک‌تومینای به جای او بازی کند. تن‌هاخ باید به ستاره بزرگی که باشگاه در تابستان خریداری کرده اعتماد کند و او را به میدان بفرستد.

1749630

اریسکن مامور مهار ارلینگ هالند
تصمیم اشتباه تن‌هاخ برای مامور کردن کریستین اریکسن به عنوان یار مستقیم هالند در نیمه اول بازی را عملا در اختیار سیتی گذاشت. ضعف اریکسن در مهار هالند به خصوص روی گل دوم سیتی به وضوح مشخص بود.

1749631

ناتوانی در حفظ مالکیت توپ
تن‌هاخ به فوتبال سریع و حفظ مالکیت توپ اعتقاد دارد ولی شیاطین سرخ در مقابل سیتی هیچ شانسی برای حفظ توپ نداشتند. همین اصرار تن‌هاخ برای بازی کردن سبک مالکانه در مقابل تیمی مثل سیتی باعث شد سیتیزن‌ها عملا خود را مقابل ساده‌ترین حریفشان در این فصل ببینند.

1749632

فاجعه دیوگو دالوت
با اینکه تقریبا تمام بازیکنان یونایتد امروز ناکام بودند اما بدترین بازیکن این تیم بدون شک دیوگو دالوت بود. او تنها بعد از سه دقیقه کارت زرد دریافت کرد و در ادامه مسابقه جک گریلیش بارها او را محو کرد.

1749633

یونایتد نیمکت بهتری داشت که از آن استفاده نکرد
در این شکی نیست که نیمکت یونایتد امروز قوی‌تر از نیمکت سیتیزن‌ها بود. تن‌هاخ کسانی مثل کریستیانو رونالدو، کاسمیرو، آنتونی مارسیال و فرد را روی نیمکت در اختیار داشت ولی تعویض‌های او نتوانست گره‌ای از کار تیمش باز کند. رونالدو تا پایان بازی با تعجب و ناباوری مربی‌اش را نگاه می‌کرد که حتی حاضر نشد او را یک دقیقه به زمین بفرستد.

1749634

دیدگاه‌ها