کد خبر : 1846203 | 10 مهر 1401 ساعت 20:03 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ سرمربی ولوز اخراج شد

برونو لاژ، سرمربی جوان ولورهمپتون، بعد از کسب نتایج ضعیف در این فصل از سمت خود اخراج شد.

رسمی؛ سرمربی ولوز اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از باخت 2-0 ولورهمپتون در روز شنبه در دیداری خارج از خانه مقابل وستهم، حالا این تیم فصل جدید را با تنها یک پیروزی از هشت بازی اول در لیگ برتر آغاز کرده و در منطقه سقوط قرار گرفته است. تیم برونو لاژ در این هشت بازی فقط سه گل به ثمر رسانده و عملکرد ولوز در این مدت به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

این سرمربی 46 ساله که فصل گذشته عملکرد خوبی روی نیمکت ولورهمپتون داشت، حالا و بعد از 16 ماه شغل خود را در این باشگاه از دست می دهد. علیرغم خرید بازیکنان فراوان در تابستان، روند ضعیف ولورهمپتون از اواخر سال گذشته آغاز شد و در این فصل نیز ادامه داشت و در حقیقت این تیم در 15 دیدار آخر خود تنها یک بازی را برده است.

ولورهمپتون در حال حاضر در رده هجدهم جدول قرار داشته و در صورت ادامه این روند به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. برونو لاژ 46 ساله که روی نیمکت بنفیکا قهرمان لیگ پرتغال هم شده، در ژوئن سال گذشته جانشین نونو اسپریتو سانتو شد. با صرف بیش از 100 میلیون پوند در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی و جذب بازیکنانی مانند ماتئوس نونس، گونسالو گوئدس، ناتان کالینز، ساسا کالادزیچ و دیگو کاستا، نتایج ولوز مورد نظر مدیران باشگاه نبود و امروز این تغییر بزرگ روی نیمکت قطعی شد.

1749653

دیدگاه‌ها