کد خبر : 1846207 | 10 مهر 1401 ساعت 20:24 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

فن‌دایک: شک نکنید لیورپول به روزهای خوب برمی‌گردد

ویرژیل فن‌دایک می‌‌گوید لیورپول روزهای بد فعلی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل خواهد شد.

فن‌دایک: شک نکنید لیورپول به روزهای خوب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری شرایط خوبی ندارد. قرمزهای آنفیلد به خصوص بعد از تساوی 3-3 دیشب مقابل برایتون با انتقادهای زیادی مواجه هستند. 
ویرژیل فن‌دایک اما می‌گوید بازیکنان هم‌تیمی‌اش مسئولیت ناکامی‌های ابتدای فصل را می‌پذیرند ولی هواداران نباید مضطرب باشند چرا که لیورپول در روزهای آینده چهار بازی بسیار مهم در پیش دارد که تکلیف فصل را برای این تیم مشخص می‌کند. فن‌دایک می‌گوید لیورپولی‌ها خیلی زود این روزهای بد را پشت سر گذاشته و دوباره به مسیر درست برمی‌گردند.

لیورپول دو بازی در مقابل رنجرز در پیش دارد و می‌داند کوچکترین لغزشی مقابل این تیم اسکاتلندی به معنای پایان امیدهای این فصل در لیگ قهرمانان خواهد بود. لیورپولی‌ها در لیگ برتر هم باید دو بازی بعدی‌شان در این لیگ مقابل آرسنال و منچسترسیتی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا در کورس قهرمانی بمانند.

1749659

فن‌دایک در یک مصاحبه گفت:" شکی نیست که ما شرایط خوبی نداریم. لیورپول این روزها در بهترین وضعیت خودش نیست و تغییر این شرایط مسلما ساده نخواهد بود.

ولی من مطمئنم که ما دوباره به روزهای خوب برمی‌گردیم. یادمان باشد که چهار ماه پیش برای فتح همه جامها تلاش می‌کردیم. مگر نه؟ ولی الان در بهترین شرایط خودمان نیستیم. اما به آن روزها برمی‌گردیم.

من مطمئنم که می‌توانیم شرایط را تغییر بدهیم. می‌دانیم که بازی‌های سختی در پیش داریم. بازی با رنجرز در لیگ قهرمانان و همینطور آرسنال و سیتی. باید در این بازی‌ها خوب کار کنیم و اعتماد به نفس‌مان را به‌ست بیاوریم. شک نداریم که به این هدف خواهیم رسید".

دیدگاه‌ها