کد خبر : 1846214 | 10 مهر 1401 ساعت 20:45 | 59.4K بازدید | 11 دیدگاه

تصویر سر الکس؛ بهترین بهانه برای کری‌خوانی سیتیزن‌ها

واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر، خبرساز شده است.

تصویر سر الکس؛ بهترین بهانه برای کری‌خوانی سیتیزن‌ها

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولین دربی منچستر در فصل جاری مقابل سیتی تیمی دست‌بسته بود و در نیمه اول بازی مقابل شاگردان پپ گواردیولا تحقیر شد. درحالی‌که یونایتد با نتیجه 4-0 از سیتیزن‌ها عقب افتاده بود دوربین تلویزیونی تصویری از سر الکس فرگوسن نشان داد که خبرساز شده است.

زمانی که سیتی گل چهارم خود را به ثمر رساند و تابلوی ورزشگاه نتیجه را 4-0 به سود تیم آبی شهر منچستر نشان می‌داد؛ کارگردان تلویزیونی تصویری بسته از سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای یونایتد را نشان داد که روی سکوهای ورزشگاه اتحاد نشسته بود و از صورتش مشخص بود که چقدر ناراحت است.

1749699

وقتی این کادر از تلویزیون ورزشگاه اتحاد پخش شد هواداران سیتی که از درخشش تیم‌شان خوشحال بودند با تماشای قیافه درهم سرمربی افسانه‌ای رقیب‌شان سر از پا نمی‌شناختند. گویا اخم سر الکس شیرینی پیروزی‌ سیتیزن‌ها را چند برابر کرده بود.

در پایان بازی هم هواداران سیتی برای کنایه زدن به سر الکس و یونایتدها به شبکه‌های اجتماعی رو آوردند.

یک هوادار منچسترسیتی در توییتر نوشت:" اگر یونایتد واقعا به سلامت فرگوسن اهمیت بدهد نباید بگذارد این بازی‌ها را تماشا کند".

کاربر دیگری نوشت:" منچستریونایتد باید مجازات شود که هر بار سر الکس فرگوسن را به اتحاد می‌آورد تا شاهد شکست‌های سنگین تیمش باشد. با یک مرد 80 ساله این کارها را نکنید. واقعا درست نیست".

دیدگاه‌ها