کد خبر : 1846218 | 10 مهر 1401 ساعت 20:47 | 37.7K بازدید | 13 دیدگاه

دلداری بیرو به اخباری بعد از پنالتی بحث برانگیز (عکس)

اعلام یک پنالتی جنجالی از موعود بنیادی فر باعث عصبانیت شدید محمدرضا اخباری شده بود.

دلداری بیرو به اخباری بعد از پنالتی بحث برانگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی و در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تراکتور بود. دیداری که با تأخیر چند دقیقه آغاز شد و نهایتاً این تراکتور بود که موفق شد با تک گل محمد عباس زاده حریف خود را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند و مهم را کسب کند.

در دقیقه 84 دیدار پرسپولیس و تراکتور جنجالی ترین اتفاق بازی را شاهد بودیم؛ جایی که بعد از ارسال سعید صادقی به روی دروازه موعود بنیادی فر در یک تصمیم عجیب نقطه پنالتی را نشان داد. در تصاویر آهسته نیز به نظر نمی رسید که خطایی روی مهدی عبدی و دیگر بازیکنان پرسپولیس رخ داده باشد و همین موضوع اعتراض شدید تراکتوری ها را به همراه داشت.

عصبانی ترین بازیکن تراکتور از این تصمیم موعود بنیادی فر، دروازه‌بان این تیم یعنی محمدرضا اخباری بود. اخباری به شدت نسبت به این تصمیم بنیادی‌فر معترض شد و همین موضوع باعث شد که داور مسابقه به او کارت زرد هم نشان دهد. دروازه بان تراکتور در ادامه به سمت نیمکت خودی هم رفت و تاکید کرد که اصلاً هیچ خطایی اتفاق نیفتاده است.

در این بین صحنه جالبی نیز رقم خورد. جایی که علیرضا بیرانوند تا زمین تراکتور پیش آمد تا همتای خود یعنی محمدرضا اخباری را آرام کند. اخباری در حالی که بسیار عصبانی به نظر می رسید برای بیرانوند هم توضیح داد که هیچ خطایی رخ نداده است اما تصمیم داور عوض نشد و در نهایت خود او نیز موفق شد به زیبایی پنالتی مهدی ترابی را دریافت کند و مانع از از دست رفتن سه امتیاز برای تراکتور شود.

1749691
1749692
1749693
1749694

دیدگاه‌ها