کد خبر : 1846220 | 10 مهر 1401 ساعت 20:59 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

برونو: هر گاه ریسک کردیم دروازه سیتی باز شد

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد شکست برابر سیتی نباید باعث افت این تیم شود.

برونو: هر گاه ریسک کردیم دروازه سیتی باز شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در روزی که به وضوح با تیم هفته های اخیر فاصله داشت، در خانه منچسترسیتی با نتیجه سنگین 3-6 مغلوب شد. برونو فرناندز نیز که مانند دیگر ستاره های یونایتد عملکرد چندان خوبی در این دیدار نداشت، مدعی شد آنها هر بار ریسک کردند به گل رسیدند، اما نباید به تیمی مانند سیتی فضای زیادی داد.

1749696

برونو فرناندز گفت: "من فکر می کنم نگرش و باور تیمی از ابتدا خوب نبود و همین باعث شد که مشکلات زیادی برای ما ایجاد شود و گل های زودهنگامی در این دیدار دریافت کنیم. اما فکر می‌کنم عملکرد تیم در نیمه دوم خیلی بهتر بود و ما کنترل جریان بازی را بیشتر حفظ کردیم. هر زمان که توپ را در اختیار داشتیم، شجاع تر بودیم. چند  گل عقب بودیم، بنابراین نیاز به ریسک داشتیم و وقتی این موضوع را می پذیرفتیم بلافاصله گل می زدیم. اما وقتی سعی کنید کمی بیشتر پیش بروید گل های بیشتری نیز دریافت می کنید.

در هنگام بازی کردن در مقابل تیم هایی مانند سیتی، شما نباید به آنها فضای زیادی بدهید. ما واقعا ناامید شده‌ایم، اما حالا زمان آن است که روی بازی بعدی تمرکز کرده و متوجه شویم که باید عملکرد گذشته را تکرار کنیم. آنهم با این باور، اتحاد و قبول این که شکست امروز نمی‌تواند باعث افت ما شود و باید در ادامه پیشرفت کنیم. می‌دانستیم که بازی سختی خواهد بود، اما ما پیش از این در دیدارهای دشواری پیروز شده بودیم. بنابراین فکر می‌کنم این اتفاق به ذهنیت، نگرش، اتحاد و باور تیم مربوط می‌شود. خوشحالم که بازی های زیادی در ماه اکتبر پیش رو داریم."

دیدگاه‌ها