کد خبر : 1847878 | 20 مهر 1401 ساعت 20:50 | 57.9K بازدید | 14 دیدگاه

داد و فریاد برونو در رختکن یونایتد: تنبل هستید، تنبل!

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برونو فرناندز بعد از شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن این تیم برای دقایقی طولانی بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد زده و آنها را تنبل توصیف کرده است.

داد و فریاد برونو در رختکن یونایتد: تنبل هستید، تنبل!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به عنوان فوتبالیستی عصبانی که گاهی نمی‌تواند خشمش را کنترل کند معروف است.  

رسانه‌های انگلیسی امروز گزارش دادند در روز دربی منچستر که 10 روز پیش به میزبانی سیتی برگزار شد و یونایتدها با شکست تلخ و تحقیرآمیز 6-3 بدرقه شدند؛ برونو فرناندز در رختکن این تیم از خجالت بازیکنان یونایتد درآمده و بعد از چند دقیقه فریاد کشیدن بر سر همه بازیکنان، آنها را تنبل خوانده است.

این رسانه‌ها می‌گویند در رختکن یونایتد در ورزشگاه اتحاد علاوه بر برونو فرناندز، لیساندرو مارتینز هم در این داد و فریاد شریک شده و این دو برای چند دقیقه تندترین انتقادها را متوجه هم‌تیمی‌هایشان می‌کنند و اریک تن‌هاخ در این مدت در رختکن ایستاده بوده و ماجرا را نظاره می‌کرد.

1752549

برونو فرناندز این روزها یکی از رهبران رختکن یونایتد به حساب می‌آید اما همراهی لیساندرو مارتینز که امسال تابستان به این پیوسته با او عجیب به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد مدافع آرژانتینی از چه اعتماد به نفسی برخوردار است.

جالب اینجا است که هفت روز بعد که یونایتد موفق شد اورتون را 2-1 شکست دهد؛ برونو فرناندز در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران از اتحاد و یکدلی بازیکنان تیمش ستایش کرد و گفت:" ما می‌خواهیم روحیه تیمی‌مان را نشان بدهیم. این اتحاد و یکدلی باید ادامه پیدا کند. با همین روحیه بود که امسال چهار بازی پیاپی را بردیم و امروز برنده شدیم".

دیدگاه‌ها