کد خبر : 1846225 | 10 مهر 1401 ساعت 21:23 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

نورافکن: با مورایس صد درصد قهرمان می‌شویم

اروگوئه که سهل است، تیم بزرگ‌تر را هم اذیت می‌کنیم!

مدافع ملی‌پوش سپاهان بعد از گلزنی و پیروزی مقابل هوادار به طرفداران سپاهان نوید قهرمانی با مورایس را داد.

اروگوئه که سهل است، تیم بزرگ‌تر را هم اذیت می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه" امید نورافکن، مدافع چپ سپاهان که بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگشته بود، در پایان مسابقه برابر هوادار پاسخگوی سوالات خبرنگاران حاضر در میکسدزون بود. در ادامه صحبت‌های این بازیکن را می‌خوانید؛

* صحبت کلی در مورد بازی؟

- اول از همه باید بگویم بعد از دو سه تا بازی که ما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، کمی تحت فشار بودیم که این یک واقعیت است. بازی خارج از خانه بود و به سه امتیاز آن پیش از بازی هفته بعد برابر پرسپولیس در اصفهان، احتیاج مبرم داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ببریم و یک روحیه‌ای در تیم آمده که هفته آینده به دنبال شکست پرسپولیس هستیم.

* گلزنی در این مسابقه؟

- کار تیمی بوده، بعضی اوقات عملکرد ما آن طور که باید می‌بود، نبود اما امروز با تلاش‌هایی که داشتیم عملکرد خوبی داشتیم و بردیم.

* گذر از روند ناکامی مقطعی؟

- مربی‌ای داریم که در سطح اول دنیا کار کرده. سیستم کاری که وارد سپاهان کرده زمان می‌برد، خصوصا الان که ابتدای فصل هستیم برای من و امثال من درک این سیستم نیازمند گذر زمان است. اگر سیستم کاری ایشان را درک کنیم امسال یا سال آینده مورایس سپاهان را به قهرمانی می‌رساند.

* از دست دادن اردوی تیم ملی به همراه رامین رضاییان؟

- ببینید برمی‌گردم به این حرف که آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش تلاش کند. یک واقعیتی است که همه هموطنان ما دیدند که تمام بازیکنان در این دو بازی خوب کار کردند و کادرفنی که آمده نشان داد اروگوئه و سنگال که سهل است، از تیم‌های بزرگ‌تر هم می‌توانیم امتیاز بگیریم و آنها را تحت فشار بگذاریم و این دو بازی من را امیدوار کرد. اگر در تیم باشم که صددرصد تلاشم را می‌کنم و اگر هم بیرون باشم مثل شما به عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت دارم. من و رامین چهار روز منتظر صدور ویزا بودیم که سه روز مانده به بازی با سنگال آماده شد و سرمربی گفت دیگر حرفه‌ای نیست در این شرایط بیایید.

* تقسیم شادی با مورایس و وجود ارتباط خاص بین او و سرمربی؟

- من به شخصه معتقدم ایشان صد درصد تلاشش را می‌کند و ما هم باید دست به دست هم بدهیم تا به موفقیت برسیم. من بعد از گل شادی نکردم اما به سمت سرمربی رفتم.

دیدگاه‌ها