کد خبر : 1846227 | 10 مهر 1401 ساعت 21:31 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

رجبی: داوران در اهواز به ما کمک کنند

مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.

رجبی: داوران در اهواز به ما کمک کنند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا رجبی، مربی فولاد در مورد اتلاف وقت توسط مس کرمان گفت: ما ۴ بازی داخل خانه انجام دادیم و متاسفانه به جز بازی با تراکتور در سه بازی در نیمه دوم و دقایقی در نیمه اول، تایم مفید بازی ما خیلی پایین بود و این هم به نظرم وقت کشی است؛ اگر به نیمه دوم دقت می کردید متوجه می‌شدید که کل تایم مفید ما به ۲۰ دقیقه هم نمی رسید و این معضلی برای ما شده است.
وی ادامه داد: داور قضاوت خوبی داشت و من نمی خواهم بگویم در صحنه ها قضاوت بدی داشت. ما به این نیاز داریم داور تایم مفید بازی را حفظ کند و اجازه وقت کشی به تیم های حریف ندهد. وقتی داور در دقیقه ۲۰ بازی به گلر تیم حریف کارت زرد می دهد؛ وقتی این اشتباه را در دقیقه ۶۰ هم بکند باید کارت زرد دوم را بگیرد ولی تا دقیقه ۹۰ بدون اینکه برخوردی شود گلر روی زمین می خوابد و داور جرات نداشت کارت زرد دوم را بدهد.
مربی فولاد در همین باره عنوان کرد: این باعث می شود روند هجومی ما مختل شود. خواهش ما این است داوران در اهواز در این قضیه به ما کمک کنند و اجازه اتلاف وقت را به حریف ندهند و امیدوارم در بازی های بعدی ما بتوانیم جبران کنیم و بتوانیم بر تاکتیک تیم حریف غلبه کنیم.
رجبی در مورد ادعای مس کرمان مبنی بر اینکه روی قضیه فنی امتیاز گرفته اند نه وقت کشی، اینگونه واکنش نشان داد: مس داشت دفاعی بازی می کرد و این برای آن ها منطقی بود و ما احترام می گذاریم. اصلا بابت نمایش آن ها خرده نمی گیریم و کار دفاعی‌شان عالی بود. وقتی تیمت حمله می کند به این نیاز داری تایم مفید بازی حفظ شود. در این قضیه وقت کشی کردند و اجازه ندادند کار سرعتی را انجام دهیم؛ این موضوع باعث شد ما نتوانیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم وگرنه من به بازی تیم حریف احترام می گذارم،  سال اولی است که به لیگ برتر آمدند و طبیعی بود مقابل تیم خوب فولاد لایه های دفاعی را زیاد کنند. 
رجبی در پایان در مورد وقت اضافه بازی افزود: این معضلی است که در چند بازی اخیر در اهواز داشتیم و این موضوع باعث می شود تیم حریف انرژی تازه ای بگیرد و صحبت های تاکتیکی مربی خود را انجام بدهند و این باعث می شود که ما نتوانیم شرایط خوب خود را داشته باشیم. در بازی با مس رفسنجان ۱۲ دقیقه وقت اضافه و در این بازی ۸ دقیقه وقت اضافه گرفتند و ما بیست دقیقه مفید هم در نیمه دوم نداشتیم؛ ما به این موضوع اعتراض داریم وگرنه داور قضاوتش را کرد و از او تشکر می کنیم ولی در این امر به ما کمک نکرد و این سرعت بازی ما را گرفت.

دیدگاه‌ها