کد خبر : 1846228 | 10 مهر 1401 ساعت 21:34 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

بدترین اینتر یک دهه اخیر؛ اخراج در انتظار اینزاگی؟

این بدترین اینتر سال های اخیر است و سیمونه اینزاگی به وضوح خطر اخراج را حس می کند.

بدترین اینتر یک دهه اخیر؛ اخراج در انتظار اینزاگی؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته و در دیداری که می توانست بازنده میدان نباشد، بعد از شش فصل مقابل رم در خانه خود شکست خورد. سیمونه اینزاگی در هفته های اخیر چندین بار تاکید کرد که بعد از تعطیلات مسابقات ملی شرایط این تیم تغییر خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد و آنها در ورزشگاه سن سیرو 1-2 مغلوب جالوروسی شدند. انتقادات از سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر شدت گرفته و برخی معتقدند او دیگر توانایی ترمیم این تیم بحران زده را در ادامه فصل جاری ندارد.

1741628

با قبول پنج شکست از 10 دیدار در تمامی مسابقات، نراتزوری بدترین شروع یک دهه اخیر خود را تجربه کرده است. نکته عجیب اینجاست که اینتر در این فصل 14 گل زده و 13 گل خورده و از این نظر نیز هرگز کارنامه ای در حد یک مدعی ندارد.

آخرین باری که اینتر تا پایان هفته هشتم ۱۲ امتیاز یا کمتر کسب کرده بود، به فصل ۲۰۱۶-۱۷ و تیم تحت هدایت فرانک دی بوئر باز می گردد. این سرمربی هلندی در آن فصل خیلی زود شغل خود را از دست داد و ممکن است در صورت ادامه این روند، همین سرنوشت نیز در انتظار سیمونه اینزاگی در هفته های بعدی باشد. اخباری در مورد احتمال حضور سرمربیانی چون توماس توخل یا مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت اینتر منتشر شده است. البته اخراج کردن سیمونه اینزاگی برای اینتر هزینه قابل توجهی خواهد داشت و به نظر می رسد در این شرایط مالی دشوار باشگاه، آنها فعلا به این ایتالیایی جوان حداقل برای چند بازی دیگر فرصت خواهند داد.

دیدگاه‌ها