کد خبر : 1846230 | 10 مهر 1401 ساعت 21:30 | 32.7K بازدید | 4 دیدگاه

ستایش سیتیزن‌ها از آکانجی؛ چه خرید خوبی داشتیم!

هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.

ستایش سیتیزن‌ها از آکانجی؛ چه خرید خوبی داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچسترسیتی بعد از پیروزی 6-3 تیم‌شان مقابل منچستریونایتد از تیم‌شان بیش از هر زمان دیگری راضی هستند. هواداران سیتی در کنار ستاره‌های درخشان این بازی، ارلینگ هالند و فیل فودن، از تحسین دیگر بازیکنان‌شان در دیدار امروز هم غافل نشدند.

گروهی از هواداران سیتی با ستایش از مانوئل آکانجی که امسال تابستان با قراردادی 15 میلیون پوندی از دورتموند به سیتی پیوست می‌گویند خرید ارزان‌ او نشان دهنده عملکرد درخشان تیم مدیریت باشگاه در بازار نقل و انتقالات است.

1749690

آکانجی در آخرین لحظات نقل و انتقالات درحالیکه کمتر کسی انتظارش را داشت دورتموند را ترک کرد و به سیتی پیوست. این ملی‌پوش سوئیسی در دیدار امشب مقابل یونایتد برای دومین بار از آغاز با پیراهن سیتی به میدان رفت.

آکانجی در دیدار امشب در کنار نیتن آکه 90 دقیقه در مرکز خط دفاعی سیتی بازی کرد. هواداران سیتی بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی به ستایش از این مدافع سوئیسی پرداختند.

1749695

یک هوادار سیتی در توییتر نوشت:" خرید چنین ستاره‌ای با قیمت 15 میلیون پوند واقعا بی‌نظیر است. این نشان می‌دهد که باشگاهی در کلاس جهانی چطور مدیریت می‌شود".

کاربر دیگری نوشت:" در حال حاضر همه نگاه‌ها به هالند و فودن است ولی یادمان باشد آکانجی امروز چقدر خوب بازی کرد. او تا این لحظه با پیراهن سیتی حتی یک اشتباه هم نداشته و همیشه در حد انتظار ظاهر شده. بهترین خریدی که سیتی می‌توانست امسال تابستان داشته باشد".

دیدگاه‌ها