کد خبر : 1846234 | 10 مهر 1401 ساعت 21:59 | 36.9K بازدید | 15 دیدگاه

فردیناند: باورم نمی‌شود اینقدر از سیتی عقب باشیم

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.

فردیناند: باورم نمی‌شود اینقدر از سیتی عقب باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 6-2 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دیدار امشب دو تیم که به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار شد ریو فردیناند، اسطوره شیاطین سرخ، می‌گوید تفاوت کیفیت بازی دو تیم بیشتر از آن چیزی است که او تصور می‌کرد.

فردیناند می‌گوید در طول مسابقه از بازی بی‌نظیر سیتی و حملات بی‌رحمانه‌اش وحشت‌زده شده بود. فردیناند در طول انجام مسابقه در توییتر فعالیت زیادی داشت و درحالیکه با هواداران یونایتد صحبت می‌کرد اعتراف کرد تفاوت بسیار زیاد دو تیم برایش غیر قابل تصور است.

1749707

ستاره سابق شیاطین سرخ در اواخر نیمه اول مسابقه در توییتر نوشت:" تلفنم مدام دارد زنگ می‌خورد. اینها همه کسانی هستند که از درخشش سیتی خوشحالند و می‌خواهند با من تسویه حساب کنند".

فردیناند چند دقیقه بعد نوشت:" باید به پناهگاه بروم و خودم را مخفی کنم".

اسطوره شیاطین سرخ در اواسط نیمه دوم نوشت:" گروه واتس‌اپی هم دارد منفجر می‌شود. بس است، چقدر دوست دارید برای من کری‌خوانی بکنید".

و در پایان بازی فردیناند جمع‌بندی خود از این مسابقه را به این شکل مطرح کرد:" تفاوت بین سیتی و یونایتد بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کردم. حتی قبل از شروع این بازی فکر نمی‌کردم این قدر از آنها عقب افتاده باشیم".

دیدگاه‌ها