کد خبر : 1846236 | 10 مهر 1401 ساعت 22:17 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد سرمربی مس از داور بازی با نفت

ربیعی: کمیته داوران؛ طلب ما شد 6 امتیاز!

سرمربی مس رفسنجان معتقد است گل نفت آبادان مقابل تیمش آفساید بوده.

ربیعی: کمیته داوران؛ طلب ما شد 6 امتیاز!

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی مقابل نفت آبادان، گفت: به تیم نفت آبادان خسته نباشید و تبریک می گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. می دانستیم با توجه به تغییرات جدولی و تغییراتی که حریف دارد، بازی متفاوتی نسبت به 6 هفته گذشته صنعت نفت خواهد بود. هردو تیم زحمت کشیدند. قسمتی از بازی برای ما و قسمتی برای آن ها بود. دو سه موقعیت در 5 دقیقه آخر داشتیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد داوری این دیدار گفت: در مورد داوری صحبت نمی کنم اما مشخصا خطاب صحبتم آقای افشاریان است. مس رفسنجان طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی های ابتدایی مورد اشتباهات بسیار شدید و تاثیر گذار بود. اعلام کردم 4 امتیاز طلب ما از اشتباهات داوری است. اگر گل نفت آبادان امروز سالم بود، من ربیعی که زیاد هم زبان گلایه ندارم، مخلص همه دوستان هستم و از همه هم عذرخواهی می کنم. 

سرمربی مس در ادامه گفت: اما اگر گل حریف آفساید باشد که همه شما قوانین داوری را می دانید و می توانید صحنه گل را نگاه کنید؛ آقای کمیته داوران، طلب ما 6 امتیاز شد؛ با اشتباهات فاحش و تاثیرگذار! خطای انسانی است؟ قبول. چرا خطا به نفع ما رخ نمی‌دهد؟ حرف بزنیم مورد این قرار می‌گیریم که شخصیت شما این نیست. حرف نزنیم شما گفتید برخورد می‌کنید. یک متری داور سالتو زدند پنالتی نگرفت اما هفته پنجم در لیگ یک و هفته ششم در لیگ برتر به او داوری دادند. پس نظارتی نیست و یا تنبیه مهمی اعمال نمی‌شود.

ربیعی در پایان گفت: نظارت و برخوردی صورت نمی‌گیرد. هر دو طرف بازی خوبی انجام دادند اما قسمت مهم، آن لحظه از بازی بود که گل تیم نفت از نظر من آفساید بود.

دیدگاه‌ها