کد خبر : 1846244 | 10 مهر 1401 ساعت 23:31 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

دو توپ یادگاری؛ هدیه‌ برای ستاره‌های سه‌گله سیتی

ارلینگ هالند و فیل فودن که امشب در دربی منچستر برای سیتی هت‌تریک کردند هر کدام یک توپ از توپهای استفاده شده در این بازی را به عنوان یادگاری هدیه گرفتند.

دو توپ یادگاری؛ هدیه‌ برای ستاره‌های سه‌گله سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه‌اش ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد حریف همشهری‌اش را با نتیجه 6-3 مغلوب کنند. 6 گل سیتی در این بازی توسط دو نفر از ستاره‌های این تیم، ارلینگ هالند و فیل فودن، به ثمر رسید که هر کدام سه گل برای تیم‌شان وارد دروازه حریف کردند.

1749732

دربی پرگل شهر منچستر یکی از شب‌های به یاد ماندنی تاریخ لیگ برتر را رقم زد. تا کنون هیچ دربی‌ای بین یونایتد و سیتی این تعداد گل نداشت. این بازی با رکوردهای قابل توجه دیگری هم همراه بود. به عنوان نمونه ارلینگ هالند به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که در سه بازی خانگی پیاپی برای تیمش هت‌تریک کرد.

در پایان بازی‌های لیگ برتر وقتی یک بازیکن موفق به هت‌تریک می‌شود بر اساس رسمی قدیمی توپ مورد استفاده در مسابقه را به عنوان یادگاری به خانه می‌برد. اما در پایان بازی تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که فیل فودن که توپ بازی را در اختیار دارد یکی دیگر از توپهای مورد استفاده در جریان مسابقه را به ارلینگ هالند می‌دهد.

فودن در پایان مسابقه به شبکه اسکای که از او در این باره پرسید گفت:" هر کدام از ما یک توپ برداشتیم. اینطوری بهتر است، مگر نه؟".

فیل فودن و ارلینگ هالند بعد از آنکه به همراه دیگر بازیکنان سیتی به رختکن رفتند روی یک نیمکت نشسته و با توپهای یادگاری خود در کنار هم عکس گرفتند. عکسی که توسط ارلینگ هالند توییت شد و بازخورد زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

1749733

دیدگاه‌ها